Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvordan få bort negative ånder hjemme?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2012 19:02
- 12
- Blitt takket: 1 gang
Hvordan få bort negative ånder hjemme?
Jeg har et problem i min leilighet på soverommet spesielt.
Hver kveld når jeg har lagt meg for å sove på soverommet kjenner jeg tydelig ubehag i rommet. Jeg kan kjenne alt fra at noen tar på meg(da spesielt ved halsen eller armene), omeråder på kroppen kan pluttselig bli nummene/lammet, kan kjenne en kulde som er nær meg. Det foregår mye på det soverommet som jeg ikke vet hva er eller hva jeg kan gjøre med det. Det hindrer meg i å sove, veldig vanskelig å sovne når det kjennes ut som "noen" styrer rundt.
Det var en periode "de" ble borte, da hadde jeg gjenntatte ganger sagt høyt at "dette er mitt soverom, jeg trenger søvn, dere må dra ett annet sted, osv...."
De forsvant men nå er de tilbake å det er nå mere intenst.
Håper noen kan hjelpe meg med råd om hva jeg kan gjøre??
Dette er veldig plagsomt og kjennes veldig ut som dette er noe negativt som jeg bør bli kvitt.
Kan de fysisk skade meg?
Håper på noen hjelpene svar!
Hver kveld når jeg har lagt meg for å sove på soverommet kjenner jeg tydelig ubehag i rommet. Jeg kan kjenne alt fra at noen tar på meg(da spesielt ved halsen eller armene), omeråder på kroppen kan pluttselig bli nummene/lammet, kan kjenne en kulde som er nær meg. Det foregår mye på det soverommet som jeg ikke vet hva er eller hva jeg kan gjøre med det. Det hindrer meg i å sove, veldig vanskelig å sovne når det kjennes ut som "noen" styrer rundt.
Det var en periode "de" ble borte, da hadde jeg gjenntatte ganger sagt høyt at "dette er mitt soverom, jeg trenger søvn, dere må dra ett annet sted, osv...."
De forsvant men nå er de tilbake å det er nå mere intenst.
Håper noen kan hjelpe meg med råd om hva jeg kan gjøre??
Dette er veldig plagsomt og kjennes veldig ut som dette er noe negativt som jeg bør bli kvitt.
Kan de fysisk skade meg?
Håper på noen hjelpene svar!
Antall ord: 188
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Hvordan få bort negative ånder hjemme?
Nei, jeg tror ikke du trenger være redd for at de skal skade deg. Du kan prøve å rense rommet med salvie. Kjøp en bunt med hvit salvie, tenn på til det ulmer og vift røyken rundt i rommet mens du ber om at negative energier blir fjernet og at rommet skal fylles med lys og kjærlighet.
Antall ord: 61
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
Du er nok desverre uønsket i leiligheten. Enten har det skjedd noe der, eller så har det skjedd noe på hustomten. Du skal ikke vær redde for de, for da får de makten over deg. Du kan be de reise der i fra. Er du tøff nok, kan du gå de i møte, finne ut hvem de er, og hva de vil, for så å sende de til den andre siden hvor de hører hjemme. Røkelse og Salvie kan hjelpe, men kan også gjøre det verre.
Er du ikke tøff nok, kan du oppsøke en som driver med dette. Enten en prest, eller en klarsynt.
De kan skade deg på den måten, at du blir psykisk og fysisk utslitt. Og irritabel. Det vil ikke være som på spøkelsesfilmer.
Er du ikke tøff nok, kan du oppsøke en som driver med dette. Enten en prest, eller en klarsynt.
De kan skade deg på den måten, at du blir psykisk og fysisk utslitt. Og irritabel. Det vil ikke være som på spøkelsesfilmer.
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
- - Hvordan få bort negative ånder hjemme?
Arven skrev:Nei, jeg tror ikke du trenger være redd for at de skal skade deg. Du kan prøve å rense rommet med salvie. Kjøp en bunt med hvit salvie, tenn på til det ulmer og vift røyken rundt i rommet mens du ber om at negative energier blir fjernet og at rommet skal fylles med lys og kjærlighet.
Tusen takk for svar.
Hvor får jeg kjøpt salvie?
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
-
- Standard bruker
- 13
Alternative butikker og nettbutikker selger bunter med salvie.
Helgemann : Hvorfor mener du salvie vil kunne gjøre det værre ?
Helgemann : Hvorfor mener du salvie vil kunne gjøre det værre ?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Takk for svaret ditt.helgemann skrev:Du er nok desverre uønsket i leiligheten. Enten har det skjedd noe der, eller så har det skjedd noe på hustomten. Du skal ikke vær redde for de, for da får de makten over deg. Du kan be de reise der i fra. Er du tøff nok, kan du gå de i møte, finne ut hvem de er, og hva de vil, for så å sende de til den andre siden hvor de hører hjemme. Røkelse og Salvie kan hjelpe, men kan også gjøre det verre.
Jeg er nok absolutt ikke tøff nok til å gå de i møte, syntes det er skummelt nok som det er. Jeg har lite kunnskap på dette området å er redd for å gå inn i noe jeg ikke vet hva konsekvensene er.
Hvordan kan det bli verre? Og er 50-50 % for at det blir verre?
Hvor får jeg tak i en som er klarsynt?
Antall ord: 213
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Basert på historier som slik:Arven skrev:Helgemann : Hvorfor mener du salvie vil kunne gjøre det værre ?
"Noen ungdommer fant en bunt med "noe rare "gresstråer"". De tok det med opp på sovesalen sin, og tente på. Plutselig ble det masse uro utenfor vinduene deres, enn mann prøvde å ta seg inn, men klarte ikke. Den person som eide salvie bunten, kom ungdommene til unsettning, og fikk jaget bort vesnet. Ungdommene fikk kjeft, og rørte ikke dette mer."
Kilde: http://www.thespiritwalker.net/Husrens.htmlMen så - en advarsel! Før du går igang og renser huset, så være klar over at ikke hvem som helst kan gjøre dette. Du KAN iblant rense huset selv, f.eks. med salvie-røkelse, men som oftest fungerer det bare i en kortere periode, før det er "på han igjen". Åndeenergier forsvinner ikke av bare salvierøk, og i verste fall kan ting bli verre enn de opprinnelig var.
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Hmmmmm
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg ville gjort et forsøk på dialog jeg
Altså sagt fra om at nå må jeg få lov til å sove, jeg har en ny dag jeg må ta fatt på i morgen og har behov for å føle meg uthvilt og opplagt. Om vedkommene ikke heller kan gå ut i stuen og romstere litt mer stille der. Selv ville jeg kanskje ha lagt frem noen krystaller eller lignende "offergave" på stuebordet og sagt kos deg med disse du.
Og så ville jeg selvfølgelig " kledd" på meg beskyttelsesbobla som jeg er så tilhenger av ( ), sagt god natt og gått å lagt meg.
Altså sagt fra om at nå må jeg få lov til å sove, jeg har en ny dag jeg må ta fatt på i morgen og har behov for å føle meg uthvilt og opplagt. Om vedkommene ikke heller kan gå ut i stuen og romstere litt mer stille der. Selv ville jeg kanskje ha lagt frem noen krystaller eller lignende "offergave" på stuebordet og sagt kos deg med disse du.
Og så ville jeg selvfølgelig " kledd" på meg beskyttelsesbobla som jeg er så tilhenger av ( ), sagt god natt og gått å lagt meg.
Antall ord: 103
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
- - - Hvordan få bort negative ånder hjemme?
Det kommer an på hvor du bor. Må du få en kjent klarsynt til å komme til deg, koster det desverre en hel formue. Mange har fått hjelp av en prest. Han tar som regel ingenting for det. På facebook finnes det alternative grupper, som regel kan de være i nærheten av der du bor. Prøv å finn en sånn gruppe, og hør med de, om de har noe å anb. Ikke noe galt med para.pernillius skrev:Hvor får jeg tak i en som er klarsynt?
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Tusen takk alle sammen for deres svar.
Tror jeg nå skal fortsette å prøve på dialog å se hvordan det går, før jeg iverksetter andre tiltak.
Tror jeg nå skal fortsette å prøve på dialog å se hvordan det går, før jeg iverksetter andre tiltak.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Feb 2012 22:07
- 12
hei,
har lest og studert dette en stund og har prøvd utdrivning av ånder som fungerte kjempebra
Helt fra jeg var liten har jeg sett ting og har blitt nysgjerrig på dette.Det var første gang jeg prøvde dette og det var en utrolig rar følelse.På forhånd hadde jeg lest flere bøker og studert dette i flere år før jeg turte selv. En fin bok jeg kan anbefale er negative energier ved Anne Jones.
Jeg studerer nå healing og soneterapi og syntes det er kjempe spennende.
Lykke til videre
har lest og studert dette en stund og har prøvd utdrivning av ånder som fungerte kjempebra
Helt fra jeg var liten har jeg sett ting og har blitt nysgjerrig på dette.Det var første gang jeg prøvde dette og det var en utrolig rar følelse.På forhånd hadde jeg lest flere bøker og studert dette i flere år før jeg turte selv. En fin bok jeg kan anbefale er negative energier ved Anne Jones.
Jeg studerer nå healing og soneterapi og syntes det er kjempe spennende.
Lykke til videre
Antall ord: 97
Hide post links |