For to år siden flyttet jeg på hybel (i et gammelt hotell). I det "hotellet" spøker det mye, og kuler fra 2. verdenskrig sitter fortsatt i veggene på loftet.
Kjæresten min budde to hakk bortafor meg, og den kvelden hadde vi fest. Festen var kjempe bra..helt til noen oppførte seg teit og lagde mye bråk og ødela festen! Typisk..
Jeg begynte å bli små redd, så jeg sa til kjæresten at jeg løper inn til meg selv, og sa til han at han kunne sove hos meg. Bare han banka på døra, så jeg kunne låse opp for han.
Men det utarta seg til nesten slosskamp. Kjæresten fikk de ut av bygget til slutt. Han var sur etter hendelsen og sa han ville ligge hos seg selv den natten, for å roe seg ned.
Jeg låste døra igjen og la meg. Etter å ha ligget med øynene igjen i 10 minutter, åpnet jeg de. Jeg fikk ikke sove etter hendelsen og tenkte mye, og så prøvde jeg å sove igjen, men så fikk jeg følelsen av at det stod noen ved sengekanten, og jeg hadde rett!
Kjæresten stod ved sengekanten.Jeg hadde ikke hørt han komme og han sa ikke noe til meg. Jeg spurte ham om han ville legge seg ved siden av meg, og det gjorde han. vi holdt rundt hverandre.
Dagen etter, når jeg våknet lå jeg fortsatt som om jeg har holdt rundt noen i senga, men han var borte. Jeg gikk bort til kjæresten min etter frokost og spurte om hvorfor han hadde gått. Han svarte tilbake med "Jeg har ikke vært hos deg i natt. Har sovet her jeg".
Like etter han sa det, kom jeg på en masse ting. Hvordan kunne han ha kommet seg inn? Døra mi var jo låst. Jeg er VELDIG nøye med å sjekke om døra er låst. Han hadde heller ikke nøkkel til hybelen min!
Jeg fikk frysninger og turte ikke sove alene i senga mer..
Hva kan det ha vært?
"Den" var prikk lik kjæresten min, bare at "den" var stum og sa ikke et pip. Så ut som et menneske også, kunne ikke se igjennom "den". Trudde det var kjæresten min først, men døra var jo låst!
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Prikk lik kjæresten min..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2011 13:25
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- Prikk lik kjæresten min..
Leit å høre at en koselig fest, gikk skjeis!
Kanskje det var en av dine hjelpere som var hos deg, for å gi det varme og trygghet? Kanskje denne så at du var redd, og lei deg for det som hadde skjedd?
Virket slik, da du ikke ble redd, men sovnet, og våknet igjen uthvilt.
Kanskje det var en av dine hjelpere som var hos deg, for å gi det varme og trygghet? Kanskje denne så at du var redd, og lei deg for det som hadde skjedd?
Virket slik, da du ikke ble redd, men sovnet, og våknet igjen uthvilt.
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |