Det har skjedd en kul opplevelse med meg for ca ett og ett halvt år siden som jeg har lyst til å dele.
Det var på den tiden da jeg begynte å ha ut av kroppen opplevelser på alvor.
Det var natt, og som vanlig før UKO, har man ofte en klar drøm. Jeg våknet opp av denne drømmen, med sterke vibrasjoner og paralyse i kroppen, med chi energi bevegende fra en chakra til en annen. Da skjønte jeg at nå er det lett for meg å komme ut av kroppen (skifte fokus fra kroppen min). Og da skiftet bevisstheten min fokuset, og jeg var ute av kroppen og svevde i rommet mitt. Etter en stund begynte noen/noe å kommunisere med meg med tankekraft/bevisstheten. Denne essensen kom ut av veggen som en liten, mørk tåke, men til tider kunne jeg ikke se den. Jeg følte et jeg var en del av den og at jeg snakket med meg selv, som beviser at alt er ett uansett. Uansett snakket jeg med denne skikkelsen i hjørnet mellom taket og veggen. I denne perioden fantes det nesten ikke tid. Det føltes som om vi har snakket i mange timer, men det kunne ha gått et par minutter. Jeg begynte å stille spørsmål til denne skikkelsen automatisk, som om jeg visste hvilke spørsmål jeg måtte stille førhånd. Og jeg husker at jeg stilte akkurat 99 spørsmål til den om alt mulig og fikk svar på alle dem. Men jeg husker bare de to siste spørsmålene og svarene. Det er sikkert grunnet at alle de spørsmålene og svarene ble lagret i min underbevissteten, og jeg får bruk for dem etterhvert.
Alt i alt ga dette meg litt styrke, og var lærerikt både bevisst og ubevisst, siden jeg søkte masse svar på den tiden. Og jeg ble mer kjent med min egen essens, min guide, høyere intelligens.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Skiftet fokus, møtte høyere intelligens
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2012 20:01
- 12
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Aust-Agder
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 4 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
- Skiftet fokus, møtte høyere intelligens
Du er heldig. Mine guider gir meg lite svar og flere gåter, også er de veldig flinke til å gi meg leksjoner som er flere timer lange ender bare opp med å huske brøkdeler.
Antall ord: 34
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |