Mange sier at dyr er mer oppmerksom på ånder osv.. en oss mennesker
vell her om dagen, en helt normal kveld, stod min hund i hjørnet i et rom, da busta begynte å reise seg, hun var liv redd, hun bjeffa og peip i det hjørnet, etter en stund virket hun skvetten og løp i midten av rommet og gjorde det samme mot det hjørnet hun akkurat hadde stått i :O
jeg selv har sett ting i huset, men de kommer og går... kan de være på gjennom reise ?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ånder på gjennomreise ??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2011 14:46
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 8 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
- ånder på gjennomreise ??
Hei frategn! Jeg tror det er ganske umulig å svare deg på det spørsmålet! Hvis du tar kontakt med en synsk som sier han/hun kan se og rense på avstand, kan det hende at du får svar på det spørmålet, og evnt. hjelp. Det finnes personer som tilbyr slik hjelp, har jeg sett. Men du finner de ikke her, iallefall ikke som står åpent frem!
Hva tror og føler du selv da? Det er jo som oftest den som bor der selv, som kan gi svar på det..
Føler du energier på noen måte, selv om du ikke ser noen samtidig?
Hva tror og føler du selv da? Det er jo som oftest den som bor der selv, som kan gi svar på det..
Føler du energier på noen måte, selv om du ikke ser noen samtidig?
Antall ord: 110
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |