Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅNDER PÅ HOTELLET: På Gloppen Hotell sover gjester dårlig

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

ÅNDER PÅ HOTELLET: På Gloppen Hotell sover gjester dårlig

Innlegg av Asbjørn »

Stengde av rom 301 - men fekk ikkje bukt med overnaturlege besøk...
Bilde
MEDIUM: Knut Robert England (t.v.) og hotelleigar Dag Moen på rom 306.
Foto: Birger Meland/NRK

På Gloppen Hotell på Sandane var det eit rom som folk ikkje ville bu på fordi dei høyrde kvinnestemmer om natta. Rommet vart fjerna ved ombygginga i fjor, men uroa var der likevel.

NRK Sogn og Fjordane inviterte med seg mediet Knut Robert England til Sandane for å sjå om han kunne gjere noko med saka.

Hotelleigar Dag Moen sa ja til eksperimentet. Han fortel at i den gamle fløyen på hotellet var det eit rom dei kalla flyvertinnerommet fordi kabinpersonalet til Widerøe ofte overnatta der.

– Besøk på rommet

– Dette var for om lag 15 år sidan, men etter kvart bad dei om å få rom i andre delar av hotellet enn rom 301. Dei fortalde at dei fleire gonger hadde besøk på rommet og at dei høyrde kvinnestemmer. Dei sov uroleg, og det er ikkje bra når dei skal tidleg på jobb.

No eksisterer ikkje rom 301 lenger, det vart fjerna då hotellet vart ombygd og påbygd i fjor.

– Då fekk vi sjansen til å stenge av rom 301. Arkitekten hadde eigentleg planlagt at vi skulle ta rom 302 til gjennomgangen mellom den gamle og den nye fløyen, men eg var heilt bestemt på å ta vekk veggen og bruke rom 301 som gjennomgang.

Bilde
ÅNDER PÅ HOTELLET: På Gloppen Hotell har ein del gjester sove dårleg.
Foto: Birger Meland/NRK

Medium frå Høyanger kjende energiar

Men trass i at rommet er vekk så er det framleis noko uforklarleg på Gloppen Hotell, som tidlegare heitte Sivertsens Hotell. Knut Robert England frå Høyanger er eit såkalla medium, og han skal prøve å fjerne det som skaper uro.

Natt til torsdag overnatta han på rom 306 i den gamle delen av hotellet frå 1866, men alt då han sjekka inn på hotellet onsdag kveld merka han at han ikkje var åleine.

– Då eg kom i resepsjonen kjende eg at eg vart ynskt velkomen av fleire energiar som er her på hotellet.

Etter å ha overnatta på rommet var han torsdag morgon klar til å gjere eit forsøk på å få åndene vekk frå Gloppen Hotell.

– Det første eg gjer er å beskytte meg sjølv for at eg ikkje skal dra med meg noko av det eg treffer på, deretter skal eg prøve å få kontakt med energiane eller åndene som er der, anten der rom 301 ein gong var eller på rom 306 eller i gangane.

England brukar ofte søkepinnar, men han brukar og nevane til å kjenne på det som finst av energiar i rommet. Han fortel at dette er ei medfødd evne han har, men at det likevel ikkje er noko han kan gjere utan trening.
– Tunge, men ikkje vonde energiar

– Var det sterke krefter du kjende då du kom inn i hotellbygningen?

– Ja, det var forholdsvis tunge energiar, men det var ikkje vonde energiar, det kjennest som åndene ikkje var hissige.

Knut Robert overnatta altså på rom 306, men han har ikkje sove godt.

– Nei, og det er nok fordi eg ikkje var åleine der. Eg har hatt besøk store delar av natta, og det har vore nokså uroleg.

England har og vore der rom 301 ein gong var og har funne ut at det har skjedd noko der.

– Ja, der kjenner eg heilt tydeleg energiar eller ånder. Eg har nett søkt over eine delen av det som tidlegare var rom 301 og har funne ut at åndene er der senga ein gong stod. Eg kjenner det som frysningar, i tillegg har eg søkepinnar som har konstatert at det er energiar her, det skaper uro i rommet.

Les resten her :
http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn ... /1.7960216
Antall ord: 641

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links