Jeg har en opplevelse som jeg gjerne deler med dere !
En gang (lenge siden) da jeg hadde feber og måtte være hjemme (alene), satt jeg i sofaen og leste et blad og så på tv. Så hører jeg plutselig mobilen min ringe. Jeg går og ser hvem som ringer, og det var hustelefonen.. Jeg ble egentlig mest forvirret og bekymret. Jeg svarte da, og så hallo? Men jeg hørte bare en skarp lang lyd i andre enden. Da ble jeg litt skremt, men modig gikk jeg bort til hustelefonen, men den er på plass akkurat som den skal være. Når jeg sjekket innpå anrop-listen, så jeg at den hadde ringt til mobilen min.
Da mamma kom hjem sa jeg dette til hun, men hun trodde jeg tullet. Da hun sjekket den for noen feil etterpå, var det ingen feil.. Så hva kan det ha vært?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Historie!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2011 22:12
- 12
- Har takket: 4 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Historie!
Det kan ha vært innbildninger etter som du var syk med feber. Kjedelig forkjaring.
Jeg vet ikke hva det kan være men jeg håper noen andre svarer å. vi får se.
PS: Har du noen tanker rundt hva det kan ha vert da??
Antall ord: 46
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2011 22:12
- 12
- Har takket: 4 ganger
- - Historie!
LilleHeksepusen skrev:Det kan ha vært innbildninger etter som du var syk med feber. Kjedelig forkjaring.
Kan jo ha vært noe feil med sikringer eller noe der. "/
Antall ord: 60
We are not alone..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
Hei,
Dette trenger ikke å være noe med spøkeri. Sånne ting skjer når man har feber. Lignende har skjedd med meg. Jeg hadde feber. Når jeg lå og sov, drømte jeg at små folk bygde hus på sengen. Jeg gikk på badet, og en diamant var festet i pannen. Jeg hadde ikke diamant i hue på ekte. Jeg gikk i søvne på ekte, samtidig som jeg drømte litt. Det kan ha skjedd med deg. Du er våken, men ikke alt som skjer er ekte. Håper jeg var til hjelp!
Dette trenger ikke å være noe med spøkeri. Sånne ting skjer når man har feber. Lignende har skjedd med meg. Jeg hadde feber. Når jeg lå og sov, drømte jeg at små folk bygde hus på sengen. Jeg gikk på badet, og en diamant var festet i pannen. Jeg hadde ikke diamant i hue på ekte. Jeg gikk i søvne på ekte, samtidig som jeg drømte litt. Det kan ha skjedd med deg. Du er våken, men ikke alt som skjer er ekte. Håper jeg var til hjelp!
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
- Historie!
Men kanskje det var en ånd som ville ringe på deg. Kanskje noe vil kontakte deg. Har det hendt tidligere ting som kan være litt spooky?
Antall ord: 27
Hide post links |