Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer om penger

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Pink_heaven

Drømmer om penger

Innlegg av Pink_heaven »

Jeg har en drøm som gjentar seg veldig, veldig ofte. Jeg drømmer at jeg er ute og går og plutselig finner masse penger på bakken. Hva kan dette bety? Jeg er ikke uvanlig opptatt av penger eller særlig materialistisk av meg, så jeg regner med det kan symbolisere noe?:)
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Drømmer om penger

Innlegg av Lilja »

En kjapp googling ga dette:
Penger symboliserer oftest følelser. Finner du penger har du ikke oppdaget hvilke muligheter du har i livet, eller så kan du bli lykkelig. Taper du penger kan du bli ulykkelig. Stjeler du dem kan du komme i økonomiske vansker. Ser du på penger som ligger strødd omkring vil du nå ditt mål. Gullpenger kan bety rikdom og papirpenger kan bety muligheter til å dele din rikdom. Sølvpenger kan bety spirituell rikdom.
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... ame=Penger
Personlig tenker jeg at penger symboliserer rikdom på et eller annet plan. Men det trenger ikke dreie seg om det materielle... Drømmetydning er sammensatt, og den beste til å tyde dine drømmer er deg selv, da dine drømmer er din underbevissthet som jobber. Klarer du å huske mer fra disse drømmene? F.eks hva du føler i forhold til å finne disse pengene?

Sånne drømmer kan jo ha alt fra dype, symbolske meninger, til rett og slett gjenspeile et "overflatisk" ønske om å få mer penger mellom fingrene ;)

Mvh Lilja
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links