Drømmer, NDO & ut av kroppenHvorfor mister jeg tenner ??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Hvorfor mister jeg tenner ??

Innlegg av lolah »

Hvorfor har jeg gjennom hele livet ved flere anledninger drømt at jeg mister tenner?? siden det gjentar seg er jeg sikker på at det har ei betydning.. likhetstrekkene ved alle disse tannfellings drømmene er at det begynner med ei tann, så ei til, så ei til..jeg kjenner at jekslene løsner å jeg spytter tenner.. jeg ser i speilet at jeg er tannløs å blir redd.. søker hjelp men alle bagatelliserer det.. noe som får det til å bli vond værre !!

Noen som vet hva det kan være ??
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Hvorfor mister jeg tenner ??

Innlegg av ? »

spenninger i kjeven, og skjærer tenner i søvne..
Antall ord: 10
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av lolah »

hahaha nei...
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Sitert fra - Drømmene dine, Tony Crisp;
Tenner kan representere brodd, effektivitet eller kraft. De kan stå for bitende bemerkninger eller sårende ord. De er din evne til å << tygge>> deg gjennom et problem, eller få en smak av, eller forsøke å erfare, det du funderer på. Hvis du drømmer at tenner faller ut, kan årsaken være en følelse av å miste en person som du elsker eller en som står deg nær. Dette etterlater et hull i tilværelsen, slik det føles når man mister en tann. Tenner som mangler, indikerer også at man blir eldre, eller følelser eller frykt i forbindelse med aldring.
Sitat fra droemmetydning.com;

Tenner :
Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.
Dreamdoctor.com;
Teeth

Losing one's teeth is a common dream reflecting concerns about one's physical and social appearances, and effectiveness in a competitive environment. If you think about it, your pearly whites are a big part of your smile, and your smile is a big part of your attractiveness and appearance. A smile can be an indication to a potential mate to continue his or her seduction. A smile lets other people know whether you're happy or sad. Is it any surprise then that dreams about losing, crooked or unsightly teeth - losing your smile - usually come when you're not feeling attractive or desirable? Maybe your lover just broke up with you. Or maybe you're concerned about those extra pounds you've been gaining recently. Did you say something stupid yesterday in the business meeting? All these events can wipe the smile off your face in a dream, usually accompanied by several missing teeth. To start wearing your smile again, think about steps you can take to make you feel good about yourself. Once you solve this riddle, you'll be smiling again in no time. Occasionally, teeth falling out can reflect literal concerns about dental conditions or procedures.
Antall ord: 467
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av lolah »

Oioioi det var veldig interessant. . . Så pussig egentlig,allt vo drømmer :sverd
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links