Foto & Bilder ⇒ Ånd/ Gjenferd på Fjære Kirkegård i Grimstad
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jul 2007 06:09
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
- Ånd/ Gjenferd på Fjære Kirkegård i Grimstad
Det er da ikke uvanlig...
Det er en bunch med ånder som blir igjen en stund etter at de har blitt gravlagt. Er mange grunner til det her og jeg kan ikke alle. Jeg så kanskje en tydelig skikkelse på det bilde ditt men utenom det var ikke de andre "våkne"
Det er en bunch med ånder som blir igjen en stund etter at de har blitt gravlagt. Er mange grunner til det her og jeg kan ikke alle. Jeg så kanskje en tydelig skikkelse på det bilde ditt men utenom det var ikke de andre "våkne"
Antall ord: 52
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Hvor så du den ? Jeg ser en gravstein opplyst av blitzen og noen støvkorn på linsa ...
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
BOBBOB: Jeg ser at du har lagt ut et bilde hvor teksten på steinen er fullt lesbar,
noe som egentlig er ganske ufint av deg.
(Med mindre du er eneste pårørende til den som er navngitt!)
Utover det ser jeg det samme som Arven...
noe som egentlig er ganske ufint av deg.
(Med mindre du er eneste pårørende til den som er navngitt!)
Utover det ser jeg det samme som Arven...
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Syns det så ut som en skikkelse rett foran den grå gravstein ca midt i bildet, og et ansikt på en mann som heller på skrå mot venstre, oppom, ved siden av den grå steinen.
Antall ord: 35
Hide post links |