ville bare fortelle om en litt snodig hendelse som skjedde i jula. vi har ei gammel trønderlåne (stor avlangt hus) som vi bruker å feire jul i sammen med familien. verken jeg eller min mor er spesielt glad i å være alene på loftet der, å jeg har oppdaget uforklarlige ting der nede tidligere.
men i alle fall, i jula lå noen av mine søsken og noen tanter og søskenbarn over i det huset. min ene tante var den siste som la seg på julaften, å hun dro ut kontakten på juletreelysene, å hun var den første som sto opp dagen etter, å da var lysene på igjen. vi spurte alle som var i det huset den natten om noen hadde puttet i kontakten etter at hun hadde tatt den ut, men det var ingen som hadde vært på det rommet hvor treet var siden dagen før.
synes dette er en litt morsom hendelse ettersom hun ikke viste at juletreelysene vanligvis aldri blir tatt ut av kontakten før treet skal ut, men var noen andre som rettet på den "feilen"
er på en gammel gård som har gått i slekten til min stefar i et par hundre år eller noe sånt, så er nok ikke noen "ukjente" som bor der nede til vanlig
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ juletree
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !