Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer om en person jeg møter natten før. HVER gang!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Myllpyll
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Des 2011 10:18
12

Drømmer om en person jeg møter natten før. HVER gang!

Innlegg av Myllpyll »

Drømmer om en person natten før jeg treffer denne "tilfeldig". Har ofte drømmer om akkurat denne personen, men treffer han ALDRI på gaten uten at jeg har drømt om han først.

Var mest spesielt de to gangene jeg faktisk visste at jeg kom til å treffe han. Andre ganger har jeg ikke vært bevisst på det.

Spørsmålet mitt da, er jeg sanndrømt eller er han en vardaug?

P.S: Måtte endre litt på innlegget mitt, da det så altfor sukkersøtt ut :P
Sist redigert av Myllpyll på 30 Des 2011 16:29, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Aug 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Drømmer om en person jeg møter natten før. HVER gang!

Innlegg av Prismia »

Siden det bare har skjedd to ganger så kan det være bare tilfeldig ;) Men hvem vet! Hvis det skjer flere ganger så kan det jo være at dere er på samme bølgelengde som du sier, eller at du er litt sanndrømt og at det ikke trenger bety at dere er på samme bølgelengde. Du får vente og se om det skjer igjen, ikke stress med at det skal skje, det kan ødelegge trur jeg.

Kanskje du skal prøve å få kontakt med han og finne ut om han liker deg? :)
Antall ord: 96
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links