Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHistorie far min bestefar

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

evøy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Feb 2009 14:48
15
Blitt takket: 6 ganger

Historie far min bestefar

Innlegg av evøy »

Har lyst til å dele en historie med dere som min bestefar opplevde for mange år siden.
Dette var på den tiden da folk lå i skogen i koier og hogg tømmer.
De hadde med seg hest for å dra fram tømmeret.
Denne gangen var min bestefar alene der sammen med hesten.
De var ferdige for dagen, hesten var satt inn på stallen som lå noen meter fra koia, fått stell og mat for kvelden.
Utpå kvelden litt la bestefar seg på senga for å sove. Han lå der og døste da det kom et dunk som han føltes som om det ble slått i senga hans. Han ble litt forundret men la seg til igjen.
Det samme skjedde en gang til men enda reagerte han ikke så mye på det, men tredje gangen var dunket så hardt at han hoppet i senga.
Han sto da opp og gikk ut for å se, men så ingenting.Han tenkte han fikk se inn til hesten med det samme han var ute , og da han kom inn i stallen hadde hesten på en eller annen måte fått hengt seg i tauet den var bundet med slik at den var nesten bevisstløs da han kom inn dit. Han fikk da skåret av tauet og befridd den og hesten kom seg igjen om ei stund.Min bestefar var en meget jordnær og nøktern mann, men han hadde ingen forklaring på dette og mente at det var nok noen som sa ifra for å hjelpe hesten.
Da det kom flere til koia fikk han en til å gå ut i stallen og slå med ei øks der som hesten hadde stått og antagelig hadde sparket i veggen i panikk , mens han gikk inn og la seg i senga for å se om det kunne vært det som hadde forplantet seg men han kjente og hørte ingenting der han lå.
Dette er ei sann historie og litt rart var det jo.
Antall ord: 333

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Historie far min bestefar

Innlegg av jeditrond »

Fin historie, kan jo ha vært en fjøsnisse som sa i fra :)
Antall ord: 14
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links