vet ikke om dette er rette plass å skrive det på, men prøve uansett
jeg ligger nå med feber på 38,5-39,0 grader. har veldig kraftig tørrhoste i tillegg. å har pga sterk hoste fått rygg smerter og hodepine.
har svært lite lyst til å bli senge liggende på julaften, så lurer på om noen av dere vet om en måte å bli kvitt dette på fort eller noe som gjør det mildere?
vi blir 16 stk sammen på julaften å skal spise mat og går rundt treet og div slikt, å da er det litt kjipt å ikke kunne være med
hvis det er noen her som har noe som helst tips så er jeg takknemlig lever nå på hostesaft og ibux. å sjokolade og cola selvfølgelig
gjerne være noe som er tilgjengelig å skaffe på vanlig matvare butikk eller noe som er "normalt" å ha i huset fra før av
Healing og annen alternativ medisin ⇒ få bort feber og hoste?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
- få bort feber og hoste?
Hva med å dra på legevakta og få deg litt antibiotika til jul? Nå er jeg ingen lege, men det KAN høres ut som en lungebetennelse (mange hostende vrak som tror de bare er forkjølet eller har influensa, kommer til legen og får diagnosen atypisk lungebetennelse). Jeg tror neppe en jul med enda verre helse er noe å trakte etter... :mozilla_wink:
Antall ord: 63
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Jeg er èn av de som dro til lege for å bli kvitt plagsom hoste og kom hjem med antibiotika. Den hjelper fort
Dra til legen !
Masse god bedring
Dra til legen !
Masse god bedring
Antall ord: 28
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg stemmer også for legebesøk!!
Feber på 39 trenger du egentlig ikke behandle med febernedsettende, men om du vil ha ned tempen likevel, tror jeg paracet er et bedre valg enn ibux.
Noen dråper peppermynteolje i en kopp kokende vann kan lindre hosten litt om du puster inn dampen.
Sånn hvis du fortsatt går for å behandle deg selv, mener jeg...
Uansett; God bedring!!
Feber på 39 trenger du egentlig ikke behandle med febernedsettende, men om du vil ha ned tempen likevel, tror jeg paracet er et bedre valg enn ibux.
Noen dråper peppermynteolje i en kopp kokende vann kan lindre hosten litt om du puster inn dampen.
Sånn hvis du fortsatt går for å behandle deg selv, mener jeg...
Uansett; God bedring!!
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jul 2009 09:03
- 15
- Kjønn (valgfri): Hunnkatt
- Lokalisering: Syrehagen
- Har takket: 92 ganger
- Blitt takket: 62 ganger
Olivenbladekstrakt skal være supereffektivt på infeksjoner og feber og har en antibiotikalignende effekt. Kjøpes på helsekost.
http://alternativmedisin.org/2010/11/06 ... e-virking/
http://alternativmedisin.org/2010/11/06 ... e-virking/
Antall ord: 26
Not all who wanders are lost! - Gandalf
I solemnly swear I'm up to no good
I solemnly swear I'm up to no good
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Hvordan går det med deg i dag Tinapus ?
Antall ord: 9
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2011 16:38
- 13
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 3 ganger
er mye bedre i dag, ingen feber eller smerter noen sted bare en slitsom hoste, men skal nok klare å holde ut den så lenge jeg slipper feber og hodepine
Antall ord: 29
Hide post links |