Drømmer, NDO & ut av kroppenskummel opplevelse om natten

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Skremt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2011 11:54
12

skummel opplevelse om natten

Innlegg av Skremt »

Om natten avogtil så våkner jeg av att jeg har hånden utenfår dynen , eller oppå..så kommen denne pipingen/ skjerende lyden, når jeg ser et sted i rommet, den går fra lavt til høyere og høyere og høyere, akkuratt som om noe komme mot meg, den slutter når jeg tar og gjemmer meg under dynen...

Dette er veldig skummelt...
Det skjer uansett hvor jeg er hen , overalt .. på ferie andre land og o.s.v

er det en som har ltt erfaring om slikt, kan dere sende eg melding så jeg kan få hjelp med flere ting ?
VERSÅSNILL ! </3 jeg er livredd..
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- skummel opplevelse om natten

Innlegg av jeditrond »

Dette kan være forsøk på kommunikasjon fra den andre siden, mange som opplever slik piping for tiden, spesielt ifm. øresus. Det er ikke noe å være redd for :)
Antall ord: 30
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Vell hvis du ikke vil at denne ånden skal kontakte deg siden du blir redd. Så bare si neste gang høfflig. "Kan du la meg være I fred jeg vil ikke snakke med deg". Dette fungerer someregel ganske greit. Men hvis den fortsetter å komme tilbake så kan det være noe viktig den vil fortelle deg, hvis du vil kan du prøve å få den til å prøve litt "tydligere" kontakt. Istedenfor disse lydene, jeg har blitt ganske skremt av de selv en del ganger. Tenn et hvit lys også spør du den om ånden kan bevege flammen mot høyre eller venstre, opp eller ned. Det kan du velge, still enkle spørsmål.

Som for eksempel "Hvil du ha min hjelp?" Hvis ja flytt flammen mot venstre, Hvis nei flytt flammen til høyre. Og slik forsetter du, en slags mini seanse om du vil. Men hvis du er redd for andre som kan bryte inn kan du kjøpe litt jule røkelse på apoteket. La røyken flyte rundt deg også vil du kunne unngå andre spøkefulle ånder utenom den som prøver å kontakte deg.

Hvis jeg har vært uklar kan du bare sende meg en PM. Håper dette kan hjelpe deg ^_^
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skremt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2011 11:54
12

Innlegg av Skremt »

ikke påenmåte piping i øret men en lyd som blir sterkere ..
Det er liksom litt vanskelig å forklare
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links