Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUro og fri for energi

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Ulva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 14 Jan 2005 15:18
19
Kjønn (valgfri): Kvinne

Uro og fri for energi

Innlegg av Ulva »

Vet ikke om jeg poster på rett plass nå, men prøver.
Saken er den at for litt over 1 mnd siden flyttet jeg, min samboer og vår datter inn i et gammelt hus som er bygd på siste del av 1800-tallet. Jeg var forberedt på her kunne være usynlige gjennboere, noe vi ganske kjapt fikk bekreftet. Her er masse dunking, skritt, hører ting som faller i gulvet, som noen lukker dører litt hardt igjen, vår datter på 2 år snakker hele tiden om en mann; "mann der, mann oppe" så peker hun enten ut på gangen eller oppi taket/loftet. All aktiviteten vi har merket, foregår stort sett på loftet. Datteren vår sover også forferdelig urolig på natta, våkner ofte, gråter osv... Vi har også i ettertid fått bekreftet fra folk som har bodd her tidligere at dem har opplevd det samme.

I allefall det jeg skal fram til, er at etter vi flytta inn hit, har jeg aldri i mitt levende liv vært mere trett og fri for energi. Jeg makter ingenting. Et time etter jeg er stått opp, så sitter jeg å hangler i sofan for jeg er så trett. Slik er det stort sett hele dagen igjennom. Er bare trett, trett, trett og totalt fri for energi...og fryser!!!

Antar det er noe/noen her i huset som tapper meg for energi.
Hva kan vi gjøre med dette? Dette funker ikke i lengden, for min del iallefall...
Antall ord: 254
Livet er ikke et problem du skal løse, livet er et mysterium du skal oppleve.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pink_heaven

- Uro og fri for energi

Innlegg av Pink_heaven »

Jeg vil vel egentlig anbefale deg å kontakte et seriøst medium for å få denne mannen på den andre siden. Barn er ofte mye mer åpne enn oss voksne, og er i stand til å ta inn mye mer, særlig når de er så små. Så kommer oppdragelsen og man lærer seg at man skal tenke logisk og ikke tro på "sånt tull". Det er veldig bra at du tar henne på alvor. Men det er forferdelig at det skal gå utover henne på den måten at hun ikke får sove om natta. Gjør noe så fort som mulig, du kan bli helt utmattet om ånden får gå og stjele av din energi. En ting du kan gjøre om han bråker er å rope ut i lufta at han må slutte. Be han om å ikke skremme dattera di, og se om det virker. Lykke til!:)
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links