Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler ⇒ Spådoms Apps
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Spådoms Apps
Har noen her prøvd noen apps på Iphone eller Ipad for å spå med? Jeg har noen, jeg har et som heter Runes som gir en enkel rune spåing, et som heter Crop Circles som bruker brilder av kornsirkler til å spå med, veldig spennende men jeg skulle gjerne hatt en fysisk stokk av den der. Ieg kjøpte også en app i dag som heter Tarot reader den er veldig bra, den gir deg et legg og du kan lese om kortene du får opp og komme frem til din egen tolkning, ikke like bra som å legge kort selv, men alikevell et greit lite program både for å sjekke opp i kort betydninger om man er usikker på et kort og til kjappe spåinger når man kanskje ikke har tid eller muligheter til en skikkelig et som når man er på reise. Jeg har ikke fått prøvd ut appen så veldig mye ennå men den virker ganske bra så langt.
Antall ord: 167
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Spådoms Apps
Jeg har ikke prøvd det men tarot reader hørtes ut som noe det hadde vært kjekt å ha. Nettopp for sånne situasjoner hvor en ikke har kortene i nærheten men kunne trengt dem
Antall ord: 37
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- Spådoms Apps
Jeg er iallefall fornøyd med appen, som sagt det blir ikke som ekte kort, men den er alikevel nyttig og lærerik.
Antall ord: 23
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |