Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan fungerer dette med hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lilje90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 09 Nov 2011 21:35
12

Hvordan fungerer dette med hjelpere?

Innlegg av Lilje90 »

Jeg vet jeg har en eldre dame med meg, hun passer visst på både meg og sønnen min. Og er i min familie, tror det er et stykke ute for de navnene jeg fikk i parantes med spørsmålstegn bak har jeg ikke klart spore. Men så har jeg en farfar som jeg ikke kjenner mye til så mulig det er derfra.

Det jeg lurer på, hvordan finne ut hvem andre hjelpre jeg har med meg? Prøvd flere metoder jeg har funnet på nettet her, men føler ikke jeg får en slik kontant jeg ønsker selv om jeg føler det er noe der. Jeg kan sitte i stuen og spør om de er med meg, så begynner jeg plutselig å gråte og føler en enorm varme inni meg.

Noen som har mer erfaring med dette? Ønsker gjerne finne ut hvem jeg har med meg. Er de der hele tiden? Hvis jeg hadde et åpent 3.øye kunne jeg da sett dem, eller er det bare når de selv ønsker å vise seg?
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Hvordan fungerer dette med hjelpere?

Innlegg av jeditrond »

Lilje90 skrev:Jeg vet jeg har en eldre dame med meg, hun passer visst på både meg og sønnen min. Og er i min familie, tror det er et stykke ute for de navnene jeg fikk i parantes med spørsmålstegn bak har jeg ikke klart spore. Men så har jeg en farfar som jeg ikke kjenner mye til så mulig det er derfra.

Det jeg lurer på, hvordan finne ut hvem andre hjelpre jeg har med meg? Prøvd flere metoder jeg har funnet på nettet her, men føler ikke jeg får en slik kontant jeg ønsker selv om jeg føler det er noe der. Jeg kan sitte i stuen og spør om de er med meg, så begynner jeg plutselig å gråte og føler en enorm varme inni meg.

Noen som har mer erfaring med dette? Ønsker gjerne finne ut hvem jeg har med meg. Er de der hele tiden? Hvis jeg hadde et åpent 3.øye kunne jeg da sett dem, eller er det bare når de selv ønsker å vise seg?
De kan selv velge om de vil vise seg eller ikke, men meditasjon er gjerne starten på all slik "følsomhetsutvikling". Da får du etterhvert en teknikk som gjør det lettere å stilne egne tanker for å ta imot evt. beskjeder fra hjelpere. Hvem som er hjelperne dine kan ikke jeg svare deg på, men det er ikke alltid de er familie selv om de i mange tilfeller nettopp er det. Beklager om svaret blir litt "ullent", men det er ikke noen ordentlig fasit på dette, magefølelsen din kan ofte gi deg pekepinn på hva som er riktig, det er omtrent det eneste :)
Antall ord: 287
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !