Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermine hjelpere....

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

knotte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 07 Okt 2011 23:23
12

mine hjelpere....

Innlegg av knotte »

Hei....
Jeg er ny på paranormal, og har les igjennom endel innlegg og synes dette er veldig interesant...

Til meg startet d for ca 10 år siden.. Våknet opp hver natt, å så en mannlig skikkelse stå bøyd over meg i sengen.. Ble selvfølgelig stiv av skrekk og trakk dyna over meg mens hjertet holdt på å hoppe ut av meg.. trodde egentlig at jeg hadde mareritt!!
Fikk en følelse av at noe vondt ville skje meg å at d var slutten.. ble livredd for at jeg skulle dø eller at jeg skulle miste barna mine.
Holdt på slik et par mnd å jeg trodde jeg skulle bli gaL.. plutselig en dag kom faren til mine barn hjem fra jobb å fortalt at han hadde truffet ei ny å ville ha oss ut av huset... Vi flytta å jeg sleit me syke mareritt en stund... men så roet ting seg å jeg fikk d bra..Da var også denne mannen bort.
i senere tid har denne skikkelsen kommet tilbake, men kun i forkant av forandringer i mitt liv.. fått på følelsen av at d skjer når jeg må forberede meg på noe vondt som skjer meg..

For noen mnd siden prøve jeg meditasjon for første gang. prøvde å komme i kontakt med mine engler, noe jeg følte jeg fikk.. Fant fjær rundt i huset å ting jeg hadde bekymret meg for ordnet seg.. gikk i en lykke/kjærlighetsrus:) mange småting rundt meg ble positive..

Har kjøpt bøker å lest mye om engler og hjelpere, ¨å bestemte meg i kveld for å prøve å finne ut om denne mannen var min hjelper eller skyttsengel.. satte på rolig musikk å gikk inn i meg selv..
Jeg spurte om tegn å at jeg ville vite hvem det egentlig var... D jeg følte var at jeg ble kald på hele høyre side, å at d kjentes ut som noen rørte håret mitt.... talglysene jeg hadde tent blafret eksra mye, men iom. at jeg har varmepumpe er jeg usikker på om d var luftsirkulasjonen som gjore det, eller om det faktisk var noen det...

Noe som har forklaring på dette??
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- mine hjelpere....

Innlegg av Lilja »

Det høres ut som om du er i ferd med å opprette god kontakt med (minst) en av dine hjelpere! Spennende :D Håper du vil dele det dersom du opplever noe mer!

Har vel egentlig ikke så mye mer å si om det, men vil ønske deg hjertelig velkommen til oss!! Håper du trives og at du blir en stund ;)

Også håper jeg du og barna har det bra nå!


Mvh Lilja
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- mine hjelpere....

Innlegg av Nephandi »

Kanskje mannen du har kontakt med skapte kulden og flimringen med lysene for å fortelle deg at han er der, kanskje, ikke vet jeg, men kanskje han ønsket å si at det ikke spiller noen rolle hvilken bås du setter ham i, det er ikke så viktig om han er en skytsengel, hjelper, guide eller et million andre navn, kanskje han bare ville si at han er der for deg uansett hva du kaller ham.
Antall ord: 74
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- mine hjelpere....

Innlegg av Mei987 »

Tja hjelpere kan ha mange former og skikkelser. Alt fra en av forfedrene dine, til ett dyr du kanskje er redd for. Ut i fra det du har fortalt og det jeg kan merke fra denne mannen, er han der får å støtte deg i vanskelige tider.
Antall ord: 48
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links