Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBudskap & jeg fikk det!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
ragghy86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Feb 2011 12:40
13
Kjønn (valgfri): Frøken
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 8 ganger

Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av ragghy86 »

HEI, jeg er forresten ny her!

En liten historie fra igår kveld, til idag.

Jeg har aldri egentlig opplevd noe jeg ikke kan forklare. Det er små ting som å våkne at noen tar tak i foten min eller høre navnet mitt rett før jeg sovner. Men det kan jo bare være noe jeg har drømt også.

Men går så så jeg på youtube film om dette med å møte hjelperen eller engelen sin med å meditere. Så når jeg var ferrdig med dette, så la jeg meg og da spurte jeg om noen som ville meg godt hadde et budskap til meg.

Så kommer dette med at jeg trodde jeg hadde blitt "gal", jeg var sikker på jeg så skapdøra mi bevege seg, jeg fikk jo litt hjertebank, og syns dette var kjempe ekkelt. Jeg har jo aaaaaldri opplevd noe slikt som dette før. Så jeg ba det stoppe, og da ble jeg helt avslappet og rolig og hadde egentlig en veldig god følelse i meg. Ikke var jeg redd eller hadde noe vondt følese i meg, jeg var rett og slett faktisk i godt humør.

Jeg spurte pendelen min da om det var en engel, fikk ja. Men siden jeg har så dårlig selvtilitt måtte jeg jo ha bekreftelse jeg på dette fra andre. Så jeg spurte ei hun kunne hjelpe meg, som er veldig dyktig.

Det jeg skrev til henne var:
"Jeg er sikker på at noen flytta på skapdøren min, men alikevel tror jeg at det bare var innbilding. Jeg så noe greier på youtube, medtitasjon med guardian angel av noe slag. Så spurte jeg etterpå om noen hadde et budskap til meg, og da er jeg sikker på at skapdøra på soverommet flyttet på seg. Jeg håper du kanskje kan hjelpe meg litt med dette?"

Så fikk jeg til svar:
"Hei Ragnhild
så spennende opplevelse da
Her er det som jeg får opp Håper at du får noe utav det
Jeg får opp en eldre mann, med litt skjegg (ikke så veldig langt), grå i håret og skjegget.Hadde dårlig syn, men likte ikke å bruke di små runde brillene. Det virker som han halter litt og brukte stokk i perioder.
Han ber deg om å lytte til deg selv, du gir andre så mange gode råd, men du burde også lytte til dine egne råd.
Han ber deg om å trø litt varsomt frem, du er litt for ivrig på et område, kjærlighetslivet?
Han ber deg også om å meditere mer, tålmodighet er en dyd vet du sier han, men hold ut, det lønner seg, vet du hva, det finnes ingen omveier sier han og hummrer.
Du får dine opplevelser når du er klar, ja du tror du er klar du, men vet du hva, det er du ikke. Mediter å se for deg ting, kjenn lukt osv.. for det er dette du må øve opp

Klem "

Så svarte jeg tilbake:
"Oi, så spennende det var å lese dette. Var det han som var på rommet mitt igår? Var det en åndelig skapelse eller var det en engel?

Jeg kjenner ingen i den besrivelsen som jeg kjente før. Men det verste av alt er jo at han har jo HELT rett som du sier her. Det var litt "skummelt". Herlighet, jeg føler meg så truffet her. Hehe... Satt i sofaen allerede tidligere idag å sa jeg var klar til å se/føle/høre noe.

Tusen hjertelig takk, dette må være noe av det spennendes jeg har hørt! "

Så til slutt svarte hun:
så moro å høre
Han som kom frem er en av dine hjelpere og ja han var på rommet ditt
du ba om tegn og du fikk det

- Dette syns jeg er helt kjempe opplevelse, og jeg sitter bare her og smiler jeg altså. Haha, unnsyld til hjelperen min, men jeg ser for meg en nisse, en gammel koselig mann som ligner enn nisse

Men dette var stort for meg, og utrolig deilig å få "bekreftelse" at det var noen der igår med meg.
Antall ord: 701

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av Arven »

Velkommen til oss :D og takk for at du deler en kjempefin opplevelse med oss !
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragghy86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Feb 2011 12:40
13
Kjønn (valgfri): Frøken
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 8 ganger

- Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av ragghy86 »

Tusen hjertelig takk :D

Håper jeg kommer til å være aktiv og finner ut mye om dette med det åndelige. Jeg er helt ny begynner, begynte i sommer, og har potensiale til å utvikle litt evner ser det ut som. Må bare la meg bli åpen, å ikke være så skeptisk. ;)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av jeditrond »

Spennende og fascinerende historie :) Og velkommen hit :vink
Antall ord: 7
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av Lilja »

Velkommen hit, ja!! Spennende historie du forteller, håper du vil fortsette å dele framover.

Mvh Lilja
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragghy86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Feb 2011 12:40
13
Kjønn (valgfri): Frøken
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 8 ganger

- Budskap & jeg fikk det!

Innlegg av ragghy86 »

Tusen takk :D

Jaja, dagen idag forsetter den med å overraske meg.

En "synsk" venninne snakket med oldemoren min som prøvde å få kontakt med meg. :?

Like sta som meg. Så hun sa ikke stort. Men var nok bestemoren min hun skulle ha tak i. Vi heter det samme.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links