Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Snakket med ånder når jeg var liten
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Snakket med ånder når jeg var liten
Jeg kunne høre ting som de andre ikke kunne høre. Moren min sier at jeg kunne høre dem. Jeg tror det er sant. Men jeg lurer på om jeg har vokst fra det eller bare kan merke dem. Jeg får frysninger ganske ofte. Ikke sånne som er normale men såmme som jeg kan holde på så lenge jeg vil. Er det ånder jeg kjenner eller er det noe helt anent? Kan man vokse fra de å kunne høre ånde eller kan man det fortsatt. det er bare at de er litt bort gjemmt.
Antall ord: 99
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
- Snakket med ånder når jeg var liten
Vanskelig å si der, kanskje noen vil kontakte deg, men som nå har gitt opp.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- Snakket med ånder når jeg var liten
Spennende!!LilleHeksepusen skrev:Jeg kunne høre ting som de andre ikke kunne høre. Moren min sier at jeg kunne høre dem. Jeg tror det er sant. Men jeg lurer på om jeg har vokst fra det eller bare kan merke dem. Jeg får frysninger ganske ofte. Ikke sånne som er normale men såmme som jeg kan holde på så lenge jeg vil. Er det ånder jeg kjenner eller er det noe helt anent? Kan man vokse fra de å kunne høre ånde eller kan man det fortsatt. det er bare at de er litt bort gjemmt.
Både og. Man kan vokse det i fra seg på den måten, at når man blir eldre, så blir man mer fornuftig, og da stenger man som regel av for f.eks. klarhørselen som du har. Det kan kanskje føles som bortgjemt, men dine evner er der ennå. Når man går på skole, driver idrett, og er opptatt med gutter/jenter, så blir på en måte evnene dine, satt litt sånn i bakgrunn. Det er helt naturlig.
Tenker at for deg, er det viktig å ikke fokusere på dette, men la det komme naturlig tilbake, når du er klar for det igjen. Som regel vil evnene komme tilbake når alt har roet seg ned.
Når du får kuldegysning, du merker at hårene på armen din reises, så er det en eller annen form for åndelig besøk hos deg. Da er det viktig å ikke bli redd, men føle og kjenne på dette, hva det kan være, og hvem det evt kan være. Hvis du føler at åndene som besøker deg skremmer deg, da er det viktig å fortelle de, at du ikke ønsker besøk av de. Du kan også prate med åndene, be de om råd, men også hverdags prat.
Man kan både se, høre, føle og lukte åndene som er rundt deg. Som regel gjør de dette, slik at du skal kunne kjenne de igjen. Akkurat som telefon nummeret ditt, det er bare du som har dette nummeret, og når du bruker telefonen og ringer med den, vet alle at det er du som ringer.
Antall ord: 382
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger