Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenNoen som vet? Eller opplevd det samme?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 30 Aug 2010 11:48
13
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Tomb »

Jeg vet ikke hvor dette innlegget passer best inn. Men siden det var en drøm så legger jeg det inn her.

Det har vært enkelte ganger jeg drømmer om noen helt nydelige menneskelignende vesener som har en så pen gyllen hud og hår som minner om gull og sølv. Helt nydelige isblå øyne..Og det var også en med svart hår som så så friskt og blankt at du kunne speile deg i det. Han hadde noen enormt dype,varme og mørke øyne. de satt rundt meg og jeg følte bare kjærlighet,støtte.trygghet og vennskap. Så sier den en av de lyse at jeg skal se han inn i øynene..dypt og holde de der.. litt usikker gjorde som han sa. Og så plutselig endret han utseende og fikk noen store skeive øyne..Men de var fortsatt isblå og han hadde gyllen hud og sølvaktig hår. Jeg satt der og så inn i de svære øynene og lurte på hva hva som skulle skje. Så kjente jeg at jeg begynte å bli svimmel,ør og det begynte å murre i kroppen.. Da sa han at jeg bare skulle fortsette selv om dette skjedde.. men jeg ble redd og følte jeg mistet kontrollen på hva som skjedde så jeg våknet...

Noe annet er at jeg også har drømt om et sted som helt nydelig med så sterke fine pastellfarger som en ikke finner her. Det var et gyllent fint lys og luften hadde en perfekt behagelig temperatur. Ikke for varmt og ikke for kalt.Det fantes ikke forurensning og i vinden så var det en slags kjærlighets energi som ved hver svale bris ladet opp kjærligheten i kroppen og alt rund seg. En ble litt auforisk faktisk he he.. Det var liksom ikke mulig å føle sinne,sjalusi eller hat osv når den vinden blåste på deg.. Et nydelig sted he he!

Var dette bare drømmer?? Eller har jeg kanskje hatt kontakt med noen vesener fra et sted som prøver å vise meg noe? Jeg er vist et stjernebarn i følge en synsk dame..
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Jeg aner ikke om det kan være en annen dimensjon eller bare en "vanlig" drøm. Men det hørtes fantastisk ut :)

Kanskje noen andre har et bedre svar..
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Arven »

Dette høres helt fantastisk ut ! Jeg tror jo at vi har svarene inni oss selv og meninger og tolkninger blir og skal være individuelt. Så jeg spør deg, hva tror du selv ? Hva kjennes riktig ut for deg ?

For meg høres det ut som to fantastiske drømmer som kanskje avslører en åndelig lengsel i deg. En lengsel etter kjærlighet og harmoni,- et paradis
Antall ord: 70
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Mei987 »

Dette vill jeg kalle en astral reise. Som veldig ofte oppfattes som drømmer, jeg tror nok du har fått lov til å besøke en av de mange "alve planene". Vanligvis så er det astral kroppen din som vil vise deg noe ved ta deg med rundt i disse dimensjonene. Desverre så er disse svarene helt opp til deg selv å finne. Kan ta en del tid før du finner ut "hvorfor?" Men det blir logisk etter hvert, jeg har reist hit og dit med astral kroppen min.

Men jeg ser på henne som en annen del av meg selv, mange ganger drar hun meg med til de mest merksnodige dimensjoner. Mens andre ganger viser hun meg vei til dyre vokterne mine. Jeg har opplevd en del, men skal ikke bruke opp all plassen i dette innlegget >.<" heh.
Antall ord: 139
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariH
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 16 Nov 2011 10:09
12
Blitt takket: 1 gang

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av mariH »

Kan ikke komme med noe godt svar, men synes allikevel det høres fantastisk ut! :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tassen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 17 Nov 2011 20:15
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Twilight Realm
Har takket: 3 ganger

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Tassen »

Jeg har pleid "å se ting", ting som gjør at folk kan tro jeg er rar. skikkelser og merkelige skygger. jeg og ghosty. :)
Antall ord: 23
You cannot fight what you cannot see.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Håp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 30 Mai 2012 11:55
11

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Håp »

Ha! Hvilket privilegium. Denne drømmen skulle du ta alvorlig. Det er jo nærmest en fullkommen tilstand i vårt jordiske liv å slippe å kjenne hat, sjalusi og andre negative ting. Har du hatt flere slike episoder? Vil du fortelle? Bare vær litt forsiktig hvis du skulle høre stemmer - som Jesus sa "På frukten skal dere kjenne dem" (Matt 7.16) Det finnes åndskrefter der ute som kan føre en vill!
Hva menes med å være stjernebarn?
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 71 ganger
Blitt takket: 22 ganger

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av zelda »

Dette høres ut som en fantastisk drøm! :) Jeg tenker at det hørtes litt ut som at drømmen er en reise i ditt indre med tegn og følelser som du kansje bør sjekke nærmere ut?Kansje noe du lengter etter? Og du...Et stjernebarn? Hva mente hun med det? :) Fortell, fortell!
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Merfaerie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 29 Des 2012 05:38
11
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 1 gang

- Noen som vet? Eller opplevd det samme?

Innlegg av Merfaerie »

Den plassen du beskriver... Kanskje det er en plass du har vært før, i et annet liv? Kanskje det var en helbredende drøm? Kanskje det var meningen at du skulle føle på denne kjærligheten og innse at du kan føle deg sånn når du er våken også ;) Jeg har hatt slike drømmer før selv. Mange av de drømmene er knyttet til minner fra tidligere liv. Men det er jo opp til deg å finne ut av hva det betyr. Uansett hva folk forteller deg, så må du finne din egen sannhet! Kjenn på hva som føles rett.. :)
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links