Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLys som skrur seg på av seg selv

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
klanak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2011 21:39
13
Har takket: 1 gang

Lys som skrur seg på av seg selv

Innlegg av klanak »

På soverommet har vi hver vår touchlampe på nattbordene. Med jevne mellomrom våkner en av oss av at en av lampene er på. Jeg våknet i natt og så at lyset var på igjen og skrudde det av. Samboeren min som hadde vært på fest så at lyset var på på soverommet når han kom hjem, men at det var slukket 10 min. senere så det er ikke noe jeg har drømt. Dette har vi nå opplevd noen måneder. Det har også skjedd flere ganger på samme natt med samboeren min. Vi har prøvd å si at det er en mus på rommet, men når det skjedde med samboeren min den ene gangen var han våken og kunne ikke høre noen tassende mus ved siden av hodet sitt!! det har også skjedd at enten et av lysene eller begge står på når vi går for å legge oss!!

Forslag til hva dette kan være?
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Lys som skrur seg på av seg selv

Innlegg av Lilja »

Touchlamper er ekstremt følsomme for spenningsvariasjoner på strømnettet. Har selv en spotskinne i stua med touch-funksjon, og den lever sitt eget liv innimellom. Den kan reagere på panelovner som slår ut/inn på termostat, f.eks., og det har også hendt at den har dimmet opp eller ned når vi har skrudd av lys i andre rom.

Mitt forslag er å prøve å bytte ut lampene med noen andre med bryter hvis dette er plagsomt. Skjer det samme med de lampene, kan man jo begynne å diskutere andre muligheter, eventuelt.

Mvh Lilja
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links