Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan det være...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Tassen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 17 Nov 2011 20:15
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Twilight Realm
Har takket: 3 ganger

Kan det være...

Innlegg av Tassen »

Hvis du plutselig hører noen som "sender meldinger" til deg som du hører som en stemme du "aldri" har hørt fø, kan det da være noe spirituelt som skytsengler eller guider :? ?
Antall ord: 35
You cannot fight what you cannot see.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Kan det være...

Innlegg av Asbjørn »

Tassen skrev:Hvis du plutselig hører noen som "sender meldinger" til deg som du hører som en stemme du "aldri" har hørt fø, kan det da være noe spirituelt som skytsengler eller guider :? ?
Det KAN være det, men det KAN også være sykdom, som gjør at hjernen lager slike ting.
Derfor bør man ikke uten videre se på det som noe som kommer fra en hjelper eller skytsengel,
-men istedet være litt kritisk.

Hjernen kan nemlig forårsake mye hallusinasjoner selv, - og folk som bruker medikamenter / stoff, eller har sykdommer som kan forårsake personlighetsforstyrrelser, vil kunne oppleve slike ting, uten at det har annen sammenheng enn egen hjerne.

mvh Asbjørn
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tassen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 17 Nov 2011 20:15
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Twilight Realm
Har takket: 3 ganger

- Kan det være...

Innlegg av Tassen »

går ikke på stoffer eller så veldig mye medikamenter. men får av og til beskjeder "innenfra" som faktisk ser ut til å stemme med ting som skjer senere. alltid fått det :)
Antall ord: 33
You cannot fight what you cannot see.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- - Kan det være...

Innlegg av Asbjørn »

Tassen skrev:går ikke på stoffer eller så veldig mye medikamenter. men får av og til beskjeder "innenfra" som faktisk ser ut til å stemme med ting som skjer senere. alltid fått det :)
Dersom du får beskjed om noe som senere stemmer, og du er sikker på at du ikke kunne vite det på forhånd, så bør du notere ned slike beskjeder, slik at du kan kontrollere i ettertid.

Her på forumet har vi en slik tjeneste,
i "Forutsigelser Innboks" (https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewforum.php?f=126)
kan man legge inn ting man har mistanke om at kan være en forutsigelse.
Der vil tingene ligge skjult for andre enn admin og noen få moderatorer, slik at det ikke kommer ut informasjon før man selv vil ha det publisert.
Dermed kan man komme med slike forutsigelser / forutanelser, og om de treffer, kan man publisere de senere, og man har da en bekreftelse her på at det ble skrevet FØR hendelsen inntraff.

A
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tassen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 17 Nov 2011 20:15
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Twilight Realm
Har takket: 3 ganger

- Kan det være...

Innlegg av Tassen »

Et eget område på denne sida om forutanelser? så moro. de tingene jeg har "hørt fra innsiden" er som regel ting som har skjedd med meg selv ei lita stund etterpå. vel... en sånn ting er at sist gang jeg spilte bowling, visste jeg hva motstanderen min skulle få som resultat av kastene sine noen minutter før kula ble kastet :D
Antall ord: 64
You cannot fight what you cannot see.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- - Kan det være...

Innlegg av Asbjørn »

Tassen skrev:Et eget område på denne sida om forutanelser? så moro. de tingene jeg har "hørt fra innsiden" er som regel ting som har skjedd med meg selv ei lita stund etterpå. vel... en sånn ting er at sist gang jeg spilte bowling, visste jeg hva motstanderen min skulle få som resultat av kastene sine noen minutter før kula ble kastet :D
Ja, da kan du jo sende en sms til deg selv, - når du opplever det, - så kan kameraten se det med selvsyn etterpå.... sms'en viser jo når den ble sendt / mottatt...

A
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tassen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 17 Nov 2011 20:15
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Twilight Realm
Har takket: 3 ganger

- Kan det være...

Innlegg av Tassen »

altså å si ifra om det som "skal" skje før det skjer slik at folk får bevis? høres ut som en god ide :D
Antall ord: 25
You cannot fight what you cannot see.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links