Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperen min.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lilje90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 09 Nov 2011 21:35
12

Hjelperen min.

Innlegg av Lilje90 »

Hei, jeg er helt ny her og ikke helt inni ting. Men jeg begynner så godt jeg kan med det jeg lurer på her! :)

To ganger av to forskjellge har jeg hørt at jeg har en gammel dame i familien min med meg. Sist nå av Phill Phillips, som er en av Europas største medium. Jeg har også hørt det fra en dame fra distriktet her for et år siden.
Dette skal være en dame som har vert i familien min, jeg ligner henne og hun er med meg hele tiden. Nå er jo jeg veldig nysgjerrig på hvem hun er, og lurer på om noen her vet hvordan jeg kan finne dette ut? :)

Jeg hadde også en opplevelse for ca et år siden, jeg og sønnen min hadde akkorat flyttet inn i vår nye leilighet. Da jeg våknet midt på natten av at jeg følte noen så på meg, jeg snudde meg og så mot døren, der sto det en mann(?) menneskeskikkelse, så bare konturene men veldig klart og tydlig som sto i døren og så inn på rommet. Jeg følte meg helt avslappet og snudde meg og så at sønnen min som sov ved siden av meg var våken og så også mot døren, etterpå var den/det borte.
Senere tid når sønnen min begynte snakke, har han flere ganger snakket om mann når det ikke er noen der.
Noen som har opplevd noe lignende?
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Hjelperen min.

Innlegg av Asbjørn »

Lilje90 skrev:Hei, jeg er helt ny her og ikke helt inni ting. Men jeg begynner så godt jeg kan med det jeg lurer på her! :)

To ganger av to forskjellge har jeg hørt at jeg har en gammel dame i familien min med meg. Sist nå av Phill Phillips, som er en av Europas største medium. Jeg har også hørt det fra en dame fra distriktet her for et år siden.
Dette skal være en dame som har vert i familien min, jeg ligner henne og hun er med meg hele tiden. Nå er jo jeg veldig nysgjerrig på hvem hun er, og lurer på om noen her vet hvordan jeg kan finne dette ut? :)

Jeg hadde også en opplevelse for ca et år siden, jeg og sønnen min hadde akkorat flyttet inn i vår nye leilighet. Da jeg våknet midt på natten av at jeg følte noen så på meg, jeg snudde meg og så mot døren, der sto det en mann(?) menneskeskikkelse, så bare konturene men veldig klart og tydlig som sto i døren og så inn på rommet. Jeg følte meg helt avslappet og snudde meg og så at sønnen min som sov ved siden av meg var våken og så også mot døren, etterpå var den/det borte.
Senere tid når sønnen min begynte snakke, har han flere ganger snakket om mann når det ikke er noen der.
Noen som har opplevd noe lignende?
Denne mannen, - som du ikke ble redd av å se der i døra, er nok også sannsynligvis en hjelper.
Denne opplevelsen var nok en "info" om at "jeg er her for å passe på dere" - eller noe slikt.
Spesielt siden sønnen din så ham og.
Det er spesielt det at du IKKE ble redd, som leder meg til den tanken, fordi om det virkelig hadde vært en fremmed mann i døra der, ( som f.ex meg ;) ) hadde du sannsynlig blitt vettskremt...

Når det gjelder den gamle damen , - tror jeg du kan anta at det er riktig, dels fordi du har fått det fra flere enn en person.
Å få vite mer om henne, - da ville jeg forsøkt å se om jeg fant gamle bilder, - og se om det er noen der som ligner på deg ,) Kansje du treffer...

Hvis det er ment at du skal få vite mer, så legger tingene seg tilrette :)

A
Antall ord: 413

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vinterstjerne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 07 Nov 2011 22:54
12
Blitt takket: 5 ganger

- Hjelperen min.

Innlegg av Vinterstjerne »

Har du prøvd å spørre hvem hun er? Sett deg ned en kveld, og fortell henne at du ønsker å vite mer om henne. Kanskje er du heldig. ;)
lykke til
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lilje90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 09 Nov 2011 21:35
12

- - Hjelperen min.

Innlegg av Lilje90 »

Vinterstjerne skrev:Har du prøvd å spørre hvem hun er? Sett deg ned en kveld, og fortell henne at du ønsker å vite mer om henne. Kanskje er du heldig. ;)
lykke til


Ja jeg har spørt flere ganger, men mulig jeg er for ivrig og gir opp for lett ;)
Men nå skal jeg på besøk til hun som så henne første gangen da igjen snart, håper hun har et svar til meg da :)
Tusen takk for svar begge to :) Veldig hyggelig!
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vinterstjerne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 07 Nov 2011 22:54
12
Blitt takket: 5 ganger

- Hjelperen min.

Innlegg av Vinterstjerne »

Hold oss oppdaterte da. ;)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links