Hei, jeg er helt ny her og ikke helt inni ting. Men jeg begynner så godt jeg kan med det jeg lurer på her!
To ganger av to forskjellge har jeg hørt at jeg har en gammel dame i familien min med meg. Sist nå av Phill Phillips, som er en av Europas største medium. Jeg har også hørt det fra en dame fra distriktet her for et år siden.
Dette skal være en dame som har vert i familien min, jeg ligner henne og hun er med meg hele tiden. Nå er jo jeg veldig nysgjerrig på hvem hun er, og lurer på om noen her vet hvordan jeg kan finne dette ut?
Jeg hadde også en opplevelse for ca et år siden, jeg og sønnen min hadde akkorat flyttet inn i vår nye leilighet. Da jeg våknet midt på natten av at jeg følte noen så på meg, jeg snudde meg og så mot døren, der sto det en mann(?) menneskeskikkelse, så bare konturene men veldig klart og tydlig som sto i døren og så inn på rommet. Jeg følte meg helt avslappet og snudde meg og så at sønnen min som sov ved siden av meg var våken og så også mot døren, etterpå var den/det borte.
Senere tid når sønnen min begynte snakke, har han flere ganger snakket om mann når det ikke er noen der.
Noen som har opplevd noe lignende?
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Hjelperen min.
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2011 21:35
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1436 ganger
- Blitt takket: 1729 ganger
- Kjønn:
- Hjelperen min.
Denne mannen, - som du ikke ble redd av å se der i døra, er nok også sannsynligvis en hjelper.Lilje90 skrev:Hei, jeg er helt ny her og ikke helt inni ting. Men jeg begynner så godt jeg kan med det jeg lurer på her!
To ganger av to forskjellge har jeg hørt at jeg har en gammel dame i familien min med meg. Sist nå av Phill Phillips, som er en av Europas største medium. Jeg har også hørt det fra en dame fra distriktet her for et år siden.
Dette skal være en dame som har vert i familien min, jeg ligner henne og hun er med meg hele tiden. Nå er jo jeg veldig nysgjerrig på hvem hun er, og lurer på om noen her vet hvordan jeg kan finne dette ut?
Jeg hadde også en opplevelse for ca et år siden, jeg og sønnen min hadde akkorat flyttet inn i vår nye leilighet. Da jeg våknet midt på natten av at jeg følte noen så på meg, jeg snudde meg og så mot døren, der sto det en mann(?) menneskeskikkelse, så bare konturene men veldig klart og tydlig som sto i døren og så inn på rommet. Jeg følte meg helt avslappet og snudde meg og så at sønnen min som sov ved siden av meg var våken og så også mot døren, etterpå var den/det borte.
Senere tid når sønnen min begynte snakke, har han flere ganger snakket om mann når det ikke er noen der.
Noen som har opplevd noe lignende?
Denne opplevelsen var nok en "info" om at "jeg er her for å passe på dere" - eller noe slikt.
Spesielt siden sønnen din så ham og.
Det er spesielt det at du IKKE ble redd, som leder meg til den tanken, fordi om det virkelig hadde vært en fremmed mann i døra der, ( som f.ex meg ) hadde du sannsynlig blitt vettskremt...
Når det gjelder den gamle damen , - tror jeg du kan anta at det er riktig, dels fordi du har fått det fra flere enn en person.
Å få vite mer om henne, - da ville jeg forsøkt å se om jeg fant gamle bilder, - og se om det er noen der som ligner på deg ,) Kansje du treffer...
Hvis det er ment at du skal få vite mer, så legger tingene seg tilrette
A
Antall ord: 413
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2011 22:54
- 13
- Blitt takket: 5 ganger
- Hjelperen min.
Har du prøvd å spørre hvem hun er? Sett deg ned en kveld, og fortell henne at du ønsker å vite mer om henne. Kanskje er du heldig.
lykke til
lykke til
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2011 21:35
- 13
- - Hjelperen min.
Vinterstjerne skrev:Har du prøvd å spørre hvem hun er? Sett deg ned en kveld, og fortell henne at du ønsker å vite mer om henne. Kanskje er du heldig.
lykke til
Ja jeg har spørt flere ganger, men mulig jeg er for ivrig og gir opp for lett
Men nå skal jeg på besøk til hun som så henne første gangen da igjen snart, håper hun har et svar til meg da
Tusen takk for svar begge to Veldig hyggelig!
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2011 22:54
- 13
- Blitt takket: 5 ganger