Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVar det en engel ? eller et tein ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

vigdel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Okt 2011 14:39
12

Var det en engel ? eller et tein ?

Innlegg av vigdel »

hei da jeg var på veg til skolen på morgenen så jeg noe jeg aldri vil glemme. jeg stoppet opp da jeg så noe som liknet på en fugl en hvit due uten ansikt alt jeg kunne se var en skapning som lyste opp og flakset med noe som liknet på vinger, midt i luften sto den helt stille mens den flakset. jeg så ingen fjær den hadde ikke et ansikt og da jeg bevekte øynene børt fra den et sekund var den helt borte. jeg følte meg tom og jeg var ikke redd. jeg så etter skapningen men den var helt borte. jeg følte meg lettet. og av en eller annen grunn så følte jeg meg tiltrukket til skapningen.
jeg er en veldig logisk person. men av en eller annen grunn vet jeg at dette var ikke fantasi de var 100% sant. jeg har ingen tvil om noe jeg har fortalt deg.

hva var dette ?
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

- Var det en engel ? eller et tein ?

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Det kan jo ha vært et tegn..? En engel kan vel også være et tegn? Tror nok at de kan vise seg i alle mulige former.

Jeg tror deg fordi jeg har hatt like opplevelser.

En gang da jeg var på fjellet, så jeg plutselig en falk som lettet fra en haug. Den fløy opp og seilte over himmelen, da jeg flyttet blikket forsvant den. Ingen av de andre så den og det var ingenting den kunne ha forsvunnet bak. Vi var tross alt høyt opp på fjellet.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Var det en engel ? eller et tein ?

Innlegg av Nephandi »

For meg høres dette mer ut som en eller annen form for Alv eller en natur Ånd men det kan være en Engel, hva føler du at det var?
Antall ord: 32
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !