hei igjen, hadde mye å spørre om så jeg laget denne profilen her. Dette her var veldig skummelt.
For ikke så lenge siden var jeg på begravelse til oldemor og for noen dager siden så jeg henne i speilet bak meg når jeg pusset tennene! jeg så bak meg og ingen var der, så så jeg i speilet igjen og da så jeg hun gikk ut av døra bak meg, så var hun borte. Kan dette være noe som vil hjemsøke meg lenge? Har aldri hatt noen skumle opplevelser før her hjemme og jeg har bodd her i 17 år. Noen forslag hva jeg skal gjøre?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Oldemor i speilet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Oldemor i speilet
Det var vel oldemoren din som var innom for å se at du har det bra, tenker jeg. Jeg har opplevd lignende ting flere ganger selv. Om hun kommer til å være hos deg lenge, vet jeg ikke, men det er ingenting å være redd for :mozilla_smile:
Antall ord: 47
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2011 17:33
- 13
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
k
tror ikke hun vil meg noe vondt, men jeg er ganske redd for spøkelser, og tanken på at det er et dødt familiemedlem som er ved siden av meg er ekkelt..
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Oldemor i speilet
Du kan be henne forlate stedet og la deg være i fred. Si det høyt altså, så blir det ofte stille. Jeg har gjort det med godt resultat :mozilla_smile: . Ellers så kan det jo hende at hun prøve å vise deg at døden ikke er endelig, bare en endring i eksistens og ingenting å være redd for
Antall ord: 61
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2011 17:33
- 13
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
- Oldemor i speilet
Jeg er litt redd for å fornærme henne... men hvis det ikke er noe annet jeg kan gjøre, skal jeg si det neste gang jeg ser henne, takk:)
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2011 21:15
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Aller helst under dyna
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 5 ganger
- Oldemor i speilet
Hei hei.
Hvis du nylig har vært i begravelse, så syntes jeg ikke du skal utelukke at det rett og slett kan være savnet etter henne som får deg til å tilsynelatende se henne.
Eller, så kan det være det er noe hun prøver å fortelle deg noe, for så vidt jeg har forstått gjennom dette forumet så viser ikke "spøkelser" seg uten videre. Det skal visstnok mye energi til. Men nå vet ikke jeg. Lykke til uansett!
Hvis du nylig har vært i begravelse, så syntes jeg ikke du skal utelukke at det rett og slett kan være savnet etter henne som får deg til å tilsynelatende se henne.
Eller, så kan det være det er noe hun prøver å fortelle deg noe, for så vidt jeg har forstått gjennom dette forumet så viser ikke "spøkelser" seg uten videre. Det skal visstnok mye energi til. Men nå vet ikke jeg. Lykke til uansett!
Antall ord: 83
Ikke bar vær i live, men lev!
Hide post links |