Drømmer stadig vekk at jeg kan telekinese, at jeg kan flytte ting lett som bare det, ved hjelp av tankene. Det har vært så intenst at jeg nesten har tenkt at jeg kan gjøre det i våken tilstand også, men det funker jo så klart ikke. Og jeg mener store ting også, selv om det tok litt mer energi i drømmen. Denne drømmen/temaet har gått igjen i flere år... kan ikke huske når det begynte, men er nesten med i alle drømmene som jeg husker at jeg har drømt den siste tiden.
Jeg har prøvd, og får absolutt ikke til å flytte noe i våken tilstand
Er det noen som har noen anelse/tanke om hva dette kan komme av?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drøm som har gått igjen i flere år
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Des 2010 10:35
- 13
- Har takket: 16 ganger
- Blitt takket: 45 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
- Drøm som har gått igjen i flere år
Wow, kunne ønske jeg hadde den type drøm på repeat!
Jeg aner ikke hva dette betyr, men jeg googla og klistra inn et par drømmetydninger her. Er det lucide drømmer, der du er våken i drømmen og kan styre ting selv?
"Telekinesis
To dream that you are telekinetic represents a higher level of awareness and consciousness. You are not utilizing your full potential and need to start putting your stored energy levels and mental abilities to use. In other words, you need to put your thoughts into action. For some, dreams of telekinetic powers may indicate your latent paranormal abilities."
"To dream that you have the power of telekinesis symbolizes your ability to be more fully aware of yourself and your abilities. You can see which of your unused talents can be parlayed into a new way to approach life. It may also be an indication that you have paranormal powers that you have not yet used."
Jeg aner ikke hva dette betyr, men jeg googla og klistra inn et par drømmetydninger her. Er det lucide drømmer, der du er våken i drømmen og kan styre ting selv?
"Telekinesis
To dream that you are telekinetic represents a higher level of awareness and consciousness. You are not utilizing your full potential and need to start putting your stored energy levels and mental abilities to use. In other words, you need to put your thoughts into action. For some, dreams of telekinetic powers may indicate your latent paranormal abilities."
"To dream that you have the power of telekinesis symbolizes your ability to be more fully aware of yourself and your abilities. You can see which of your unused talents can be parlayed into a new way to approach life. It may also be an indication that you have paranormal powers that you have not yet used."
Antall ord: 162
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Drøm som har gått igjen i flere år
hmm.. ok, takk for hjelpazind skrev:Wow, kunne ønske jeg hadde den type drøm på repeat!
"Telekinesis
Det er som regel ikke lucide drømmer...
Det var en gang da, da jeg oppdaget at jeg drømte, fordi jeg skjønte at det måtte være en drøm siden jeg kunne telekinese , men våkna da ganske kjapt.
Har hatt lucide drømmer før, som ikke har handlet om telekinese, men de tok ofte raskt slutt. Men husker at de var ekstremt tydelige, og det jeg så og følte virket helt virkelig selv om jeg visste at jeg drømte. Er veldig spesielt... for du kan ikke kjenne at du ligger i sengen eller at du har sovet før du våkner.
Antall ord: 279
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Evnen til telekinese skal jo være hos alle mennesker, så dette er kanskje noe du skal utvikle fremover? Og størrelse på objektet som flyttes har ingenting å si, det sa en liten grønn fyr i en film en gang
http://www.youtube.com/watch?v=f3ScAq-l1dc
Antall ord: 49
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Hehe, men da kan du jo øve på telekinese i våken tilstand da kråke, så vil du antagelig få flere lucide drømmer på kjøpet. Typisk ting jeg lærte var å drive og dra i tommelen min. En noe merkelig ting å gjøre, men hvis man husker å gjøre det ofte nok i hverdagen funker det på denne måten; når man gjør det samme i drømmer vil opplevelsen av det være så annerledes enn i våken tilstand at det går opp for deg at du drømmer. Tommelen blir lang når du drar i den i drømmeverden f.eks. Teorien blir jo den samme... helt til du lærer deg telekinese på ordentlig da
Antall ord: 126
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Hadde det ikke vært fint å ha sin egen, grønne lille mentor?jeditrond skrev:Evnen til telekinese skal jo være hos alle mennesker, så dette er kanskje noe du skal utvikle fremover? Og størrelse på objektet som flyttes har ingenting å si, det sa en liten grønn fyr i en film en gang
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Funker på andre ting også... hvis du ser på noe to ganger, så er det alltid annerledes andre gangen du serzind skrev:Hehe, men da kan du jo øve på telekinese i våken tilstand da kråke, så vil du antagelig få flere lucide drømmer på kjøpet. Typisk ting jeg lærte var å drive og dra i tommelen min. En noe merkelig ting å gjøre, men hvis man husker å gjøre det ofte nok i hverdagen funker det på denne måten; når man gjør det samme i drømmer vil opplevelsen av det være så annerledes enn i våken tilstand at det går opp for deg at du drømmer. Tommelen blir lang når du drar i den i drømmeverden f.eks. Teorien blir jo den samme... helt til du lærer deg telekinese på ordentlig da
Antall ord: 149
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - - Drøm som har gått igjen i flere år
Jo, veldig :mozilla_laughing:kråke skrev:Hadde det ikke vært fint å ha sin egen, grønne lille mentor?jeditrond skrev:Evnen til telekinese skal jo være hos alle mennesker, så dette er kanskje noe du skal utvikle fremover? Og størrelse på objektet som flyttes har ingenting å si, det sa en liten grønn fyr i en film en gang
Antall ord: 71
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |