Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHodepine??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

lillemille91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 03 Aug 2009 17:49
14
Blitt takket: 2 ganger

Hodepine??

Innlegg av lillemille91 »

Etter en lengre vanskelig periode tok jeg endelig mot til meg i går og oppsøkte hjelperne mine. Senket ned tempoet og spurte fint om de ikke kunne hjelpe meg med å ha noe å se frem til (alt godt som har skjedd det siste halvåret har blitt revet ut av hendene på meg før jeg får opplevd det, og jeg har vært svært nedfor i en lengre periode). Samtidig spurte jeg om de ikke kunne hjelpe meg å se mulighetene mine, for dette har vært et mørkt tema som jeg har hatt vanskeligheter med å berøre den siste tiden.
På de få minuttene jeg satt og syslet med dette så ordnet diverse saker seg i tur og orden. Det overrasket meg veldig, for jeg var absolutt ikke forberedt på at noe skulle skje - men det var absolutt en gledelig virkning! Jeg kom igjen i kontakt med en som betyr svært mye for meg, og som jeg ikke har sett på veldig lenge. (faktisk akkurat i det sekundet jeg gjorde meg ferdig tikket det inn en mld). Jeg skulle egentlig på tur til helgen med venninner, men dette ble avlyst. Var veldig deppa for dette men under "seansen" i går kom det frem at denne personen jeg ikke har sett på lenge (og som er potensielt "kjæreste-materiale" :p) er i samme fylke som meg denne helgen og alt ligger til rette for et møte! Og det rare er at jobben min ringte meg få timer før jeg fikk vite dette og spurte om jeg ikke kunne jobbe i helgen. Men av en eller annen grunn følte jeg på meg at det ikke var lurt å si ja, så jeg takket nei! Rare greier dette her!
Og samtidig har jeg fått forespørsel om jeg ikke kunne ha gått inn i et vikariat på ett år ved jobben min, og her har jeg vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre - ja eller nei. Men nå bare vet jeg at jeg skal takke nei, fordi jeg skal visst studere neste høst. Ikke spør meg hvor eller hva - jeg skal bare det! ö Kjemperart!

Men dagen i dag har vært tung fordi.. Våknet på formiddagen med en dundrende hodepine, og kom meg søren ikke opp av sengen før klokken var halv seks. Måtte på butikken å handle, og jeg var så tung og utslitt i kroppen som jeg aldri har vært før. Er dette noe som kan komme etter en slik "hendelse"?
Opplevelsene rundt dette har vært veldig gledelig, selv om dagsformen i dag har vært heller laber. om det har noen sammenheng med dette vet jeg ikke, kanskje noen her inne har noe erfaring på dette området?

Veldig spennende tema dette, og enda bedre er det når jeg etter så mange måneder i mørke ser ting litt klarere - og i allefall klarer å ta beslutninger. Tror rett og slett ikke jeg har lyttet tidligere.. :/
Og bare til info: jeg var veldig rask på takke fint når jeg så at noe positivt skjedde! :)
Antall ord: 528

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Hodepine??

Innlegg av Aglaia »

Hei!

Først vil jeg bare si at det var godt at du fikk svar på mye. Og dette skal du lytte til! Følelsen er veldig "rar" når ting løsner slik.

Over til hodepinen din. Dette er ikke unormalt!!! Vil spørre deg først hva du gjorde når du var ferdig med seansen? Hvis du gikk rett ut av den uten å gjøre noe spesielt (tenker ikke på å takke for svarene..), kan årsaken ligge der.
For å ta meg selv som eksempel; i alle år har jeg strevd med migrene og annen hodepine. Dette dukket opp HVER gang jeg hadde noe med slike ting å gjøre. Hver gang jeg "koblet" meg på ett eller annet, kom hodepinen i etterkant. Slo aldri feil! For meg kom løsningen for ca 1 år siden, med god hjelp fra mentoren min. Jording! I korte trekk det jeg gjør er å sette føttene på bakken/ gulvet, og tenker meg at det vokser røtter ut av føttene mine og ned i jorden. Jeg ber om det det høyeste, klare lyset, og ser for meg hvordan dette lyset kommer ovenfra og vasker hele meg ren, til alt "gromset" forsvinner ned gjennom røttene og ned i bakken. Dette fungerer i alle fall for meg.

Nå kan jeg holde på med alt dette uten at hodepinen i alle fall tar helt knekken på meg. Blir jo fortsatt litt sliten i kroppen hvis det jeg har holdt på med er intenst. Da er miditasjonen god å ha!

Håper du fikk noe ut av denne (forsøket på..) forklaringen. Og god bedring :mozilla_smile:
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lillemille91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 03 Aug 2009 17:49
14
Blitt takket: 2 ganger

- Hodepine??

Innlegg av lillemille91 »

Tusen takk for svar!
Det skal være sikkert og visst at det er rart når ting bare plutselig faller på plass.
Har alltid trodd på hjelpere, men har ikke tatt kontakt med de når ting er vanskelig. Nå derimot har hverdagen vært så mørk og full av ubesvarte spørsmål så jeg tenkte det var et forsøk verdt. :)


Når jeg så i sekundet etter at jeg var ferdig at ting skjedde begynte jeg faktisk å gråte (noe som sier litt om hvor nedtrykt jeg har vært :p) og takket fint flere ganger. Men så var det også veldig mye jeg fikk hjelp med, så det er kanskje ikke så rart at jeg ble veldig sliten.
Det med jording skal jeg prøve om det eventuelt blir en neste gang, jeg håper jeg ikke kommer så langt ned igjen - i allefall ikke på en veldig lang stund.
Jeg er absolutt ikke noe erfaren innen det paranormale området, men en sterk intuisjon ligger i familien samt at vi har hatt mange tilfeller av sanndrømmer, kan føle på folk når de virkelig er "bad news". Men at dette funket gjorde at jeg virkelig skjønte at det måtte være noe der, fascinerende! :D

Tusen takk, hodepinen er borte og sinnet lettere!
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links