Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerForrige liv

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

UlveGutten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 25 Sep 2011 22:45
12

Forrige liv

Innlegg av UlveGutten »

Jeg er veldig nysgjerrig, for jeg lurer på hva jeg var i mitt forrige liv osv.
Og som sikkert veldig mange andre har gjort, så har jeg prøvd disse forslagene som popper opp på google, når man søker etter ting der.
Men det gikk ikke helt, det faila vel egentlig ganske kraftig. Så jeg lurte om det var noen her som hadde noen råd om hva jeg kan gjøre for å se om jeg kan finne ut av det. . . :)

Vet ikke om jeg har lagt tråden inn på riktig plass en gang jeg da men, prøver fordi om :)
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Forrige liv

Innlegg av Bearchild »

Hei og velkommen! :)
Det finnes mange "gjør-det-selv" metoder, men jeg har erfart at det ikke er bare enkelt å forsøke disse teknikkene på egenhånd. Det kan være mange grunner til at man "failer".. dårlig konsentrasjon f.eks, eller som i mitt tilfelle problemer med visualisering. ;)
Jeg tror mange mener meditasjon er det beste å begynne med. For å lære seg både å koble av og å vite litt bedre hva man går til. "Finne seg sjæl" på et vis.. akkurat dette er ikke mitt område, så noen andre får forklare den biten bedre! :lol:

Men; om du sliter med disse øvelsene anbefaler jeg at du gjør det sammen med noen. En som kjenner til "regresjon" og kan guide deg. Det finnes cd`er å få kjøpt også med guidede meditasjoner og regresjonsteknikker, men i en del tilfeller kan det å reise bakover i tid oppleves ganske tøft og man kan ha behov for å ha en annen person tilstede. Etter at jeg opplevde at en person gikk inn i en slags transe som h*n ikke klarte å våkne av selv etter en sånn regresjons-seanse har jeg blitt av den oppfatning at dette ikke er noe man gjør alene.

Om du velger å ta et kurs eller kjenner til noen som kan dette (og da tenker jeg ikke på en kompis som har lest en bruksanvisning på nettet! ;) ) tror jeg helst det er rette veien å gå. :)
Antall ord: 245
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Forrige liv

Innlegg av Arven »

Ja, du trenger noen som kan og som som driver profesjonelt med regresjonsterapi. Jeg har prøvd meditasjon og får bare vage følelser men kommer ikke videre, så jeg tenker å bestille meg time når pengepungen tillater det. :mozilla_smile:
Antall ord: 42
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links