Jeg er en jente på 20 år som bor rett utenfor Stavanger.
Kort fortalt har jeg og min søster merket kraftige mannsssteg og uforklarlige hendelser oppover årene helt til rundt 10 års alderen. Min søster mistet dette, men min ble bare sterkere.
Nå har jeg vært hos uttallige alternative folk som har gjentatte ganger funnet flere påheng på meg og huset mitt. De sier at jeg suger til meg disse energiene fordi jeg er så utrolig åpen for absolutt alt. Energiene henger seg fast når de merker at jeg ser dem, hører dem og i det hele tatt vet at de er der. Nå kjenner jeg at jeg blir grundig lei.
Nå orker jeg ikke å ramse opp alle hendelser ila oppveksten min men de er i de klassiske tegnene som at dører smeller opp og igjen på netter, ting som er festet til veggen flyr ut og lander langt borte på gulvet, kattene reagerer o.l. Samt jeg har sett 2 stk av dem som var påheng på meg før, en liten gutt som var sønn til oldemor og en prestekone.
Nå ligger jeg altså her og er oppgitt over å ikke få sove på nettene, og å være hjemme alene er ett totalt mareritt. Hvordan kan jeg få dem til å la meg være ifred? De følger også etter meg på jobb, og dette gir meg angst på kveldsvaktene der jeg går alene på store, mørke områder.
Under perioder blir jeg også utrolig aggressiv og har lite energi. Utrolig rar vektbalanse og har konstante mareritt.
Noen som har råd? Skal på alternativ messen om en uke, håper på å få mer hjelp da..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Påheng
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Sep 2011 00:01
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Påheng
Hei på deg, og velkommen hit :mozilla_smile:
Aller først: Jeg tviler ikke på de opplevelsene du har hatt, men det ringer noen varselbjeller hos meg når jeg leser dette:
Jeg mener ikke å være ekkel, men sier dette rett og slett fordi jeg av erfaring vet hvor lett det er å la seg rive med... Når man har opplevd en del ting sånn som du har, er det veldig fort gjort å henge alt på den samme knaggen, og glemme at en veldig stor andel av "paranormale" opplevelser faktisk har en naturlig forklaring. Det er så viktig å holde beina godt plantet på jorda!
Lykke til!
Med vennlig hilsen Lilja
Aller først: Jeg tviler ikke på de opplevelsene du har hatt, men det ringer noen varselbjeller hos meg når jeg leser dette:
Nå vet jeg ingenting om hva slags "alternative folk" du har vært hos, men jeg vet at veldig mange av dem som tar betalt for diverse tjenester desverre er fryktelig useriøse. Og jeg tviler på at alternativmesser er det rette stedet å få hjelp for det du sliter med, for veldig ofte er det pengene som kommer først i sånne settinger. De som sitter og tar 350,- kroner for ti minutter sier akkurat det du vil høre, og de er så flinke til å plukke opp hvilke ting du virkelig tar til deg og vil høre mer om!Nå har jeg vært hos uttallige alternative folk som har gjentatte ganger funnet flere påheng på meg og huset mitt. De sier at jeg suger til meg disse energiene fordi jeg er så utrolig åpen for absolutt alt. Energiene henger seg fast når de merker at jeg ser dem, hører dem og i det hele tatt vet at de er der.
Jeg mener ikke å være ekkel, men sier dette rett og slett fordi jeg av erfaring vet hvor lett det er å la seg rive med... Når man har opplevd en del ting sånn som du har, er det veldig fort gjort å henge alt på den samme knaggen, og glemme at en veldig stor andel av "paranormale" opplevelser faktisk har en naturlig forklaring. Det er så viktig å holde beina godt plantet på jorda!
Har du utelukket alle fysiske årsaker? Kjemisk eller hormonell uballanse, f.eks.?De følger også etter meg på jobb, og dette gir meg angst på kveldsvaktene der jeg går alene på store, mørke områder.
Under perioder blir jeg også utrolig aggressiv og har lite energi. Utrolig rar vektbalanse og har konstante mareritt.
Mitt eneste råd er å søke hjelpen et annet sted, med mindre du er sikker på (i den grad man kan være sikker) at den du oppsøker er seriøs og ikke bare er ute etter å tyne lommeboka di. Og tenkt litt på at det ikke hjelper deg noen ting at ti forskjellige personer forteller deg at du er sånn og sånn og opplever dette og hint dersom de ikke gjør noe for å hjelpe deg å løse de problemene dette fører til.Noen som har råd? Skal på alternativ messen om en uke, håper på å få mer hjelp da..
Lykke til!
Med vennlig hilsen Lilja
Antall ord: 443
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- Påheng
Jeg anbefaler deg å for det første lære deg en bra teknikk for å rense deg og beskytte deg. Lesser Banishing Ritual of the Pentagram er en av mine favoritter, det både renser og beskytter, ritualet bør gjøres dagelig og vil da beskytte deg og utvikle deg Åndelig.
http://asiya.org/article.php/LBRP
Jeg anbefaler deg også å lære deg å jorde deg for å få Energiene dine ned på landjorda igjen når du trenger det, her er et enkelt rituale:
Stå med bena flatt på gulvet eller bakken, gjerne barbeint. Se for deg at du er et digert tre, grenene dine når til himmelen og røttene dine når til jordens indre. Følg røttene med tankene, igjennom bakken, igjennom lavaen og alle lagene av jorden, dette kan gjøres på noen minutter og du kan gjøre det når du føler det overveldet av Energier.
Jeg vil også anbefale deg å finne deg en god bok om synske evner og medium evner, en bok som kan lære deg å skru evnene av og på slik at du kan bruke dem når du er klar for det, men kan få fred når du ikke ønsker å ha noe med Åndeverden å gjøre akkurat da.
http://asiya.org/article.php/LBRP
Jeg anbefaler deg også å lære deg å jorde deg for å få Energiene dine ned på landjorda igjen når du trenger det, her er et enkelt rituale:
Stå med bena flatt på gulvet eller bakken, gjerne barbeint. Se for deg at du er et digert tre, grenene dine når til himmelen og røttene dine når til jordens indre. Følg røttene med tankene, igjennom bakken, igjennom lavaen og alle lagene av jorden, dette kan gjøres på noen minutter og du kan gjøre det når du føler det overveldet av Energier.
Jeg vil også anbefale deg å finne deg en god bok om synske evner og medium evner, en bok som kan lære deg å skru evnene av og på slik at du kan bruke dem når du er klar for det, men kan få fred når du ikke ønsker å ha noe med Åndeverden å gjøre akkurat da.
Antall ord: 213
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |