Hva mener dere om muligheten for ekstistensen av en stor uoppdaget primat? Ryktene har gått i flere århundrer på mange forskjellige kontinent og i mange land, Bla annet Nord-Amerika, Russland, Nepal, Himalaya og Indonesia.
Det nylige funnet av en gruppe Homo Florensiensis"Hobbitmenneskene" har avdekket noe jeg har ventet på: Forskerene som undersøkte skjelettene sier de bare er 13 000 år gamle, de levde samtidig med mennesker, brukte avanserte redskaper samt ild, og er muligens ennå i live!
Og ryktene har gått på øya florens i kanskje mer enn 150 år: Kortvokste og sky mennesker som snakker rart og levde i huler på de avsidesliggende delene av øya. Dette er bare rykter, men tenk hvor lenge de har gått og hvor logisk det blir når vitenskapen sammarbeider om samme tema!
Så hold øynene åpne og kamerane klare, det kan bli deg?
Mennesket var ikke unikt!
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Bigfoot/Yeti/Orang Pendek/Neandertal?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Feb 2005 18:52
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sør Trøndelag
Bigfoot/Yeti/Orang Pendek/Neandertal?
Antall ord: 151
Vær aldri 100% sikker på det/aldri si aldri.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Det er jo ikke ulogisk at de lever enda i dag (+andre raser vi enda ikk ehar "oppdaget"). Syns tanken er spennedne
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Bigfoot/Yeti/Orang Pendek/Neandertal?
Ja er det ikke fantastisk når bibelen forteller oss at jorden ble skapt for 6000 år siden.Krypto skrev:Det nylige funnet av en gruppe Homo Florensiensis"Hobbitmenneskene" har avdekket noe jeg har ventet på: Forskerene som undersøkte skjelettene sier de bare er 13 000 år gamle, de levde samtidig med mennesker, brukte avanserte redskaper samt ild, og er muligens ennå i live!
Antall ord: 65
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2005 15:52
- 19
- Lokalisering: Blokhus, Danmark
Re: Bigfoot/Yeti/Orang Pendek/Neandertal?
Tror du på bibelen?larsrolle PPV skrev:Ja er det ikke fantastisk når bibelen forteller oss at jorden ble skapt for 6000 år siden.Krypto skrev:Det nylige funnet av en gruppe Homo Florensiensis"Hobbitmenneskene" har avdekket noe jeg har ventet på: Forskerene som undersøkte skjelettene sier de bare er 13 000 år gamle, de levde samtidig med mennesker, brukte avanserte redskaper samt ild, og er muligens ennå i live!
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
hadde de ikke funnet the missing link da? eller er jeg på bærtur nå....?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Lokalisering: Bergen
Tenker du på den de fant i Afrika eller noe i den duren?juelmaPPVu skrev:hadde de ikke funnet the missing link da? eller er jeg på bærtur nå....?
Antall ord: 30
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |