Jeg har netopp sett en DVD med noe Paranormal investigation greier som heter Ghost of the Brotherhood. Jeg er ikke fornøyd med DVDen, den var rotete, haddde irriterende musikk spillende hele tiden og var ikke egentlig så imponerende, den hadde en bra Paranormal Investigation 101 på starten dog. Jeg har laget en YouTube video om filmen så jeg tenkte jeg skulle poste den her, beklager at lyden ble litt lav, jeg ha bare PC kameraet mitt å ta opp videoer med. Jeg tenkte kanskje jeg skulle poste litt tanker og slikt rundt Paranormale DVDer jeg har siden jeg samler på dem.
[youtube]hxldSWp4oP4&feature=channel_video_title[/youtube]
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ghost of the Brotherhood
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Ghost of the Brotherhood
Antall ord: 108
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |