Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av FFlower »

Vil gjerne vite alles meninger, teorier og "fakta" rundt dette. Vet så lite om det selv, men vil gjerne ha noe å gå ut i fra da jeg syntes dette er veldig interessant :mozilla_smile:

Endret teksten i dette emnet for er usikker på om folk skjønte hva jeg ville frem til :mozilla_oops:
Antall ord: 52
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av Nephandi »

Kan du komme med noen konkrete spørsmål, hele bøker skrives om bare et av temaene her alene så det er et stort tema å skrive en post om på et forum.

Slik jeg ser det så er en hjelper et Åndevesen som er knyttet til deg, hjelperen er der for å hviske i øreet ditt, støtte deg og hjelpe deg mens du går din vei igjennom livet. Ofte kan dette være avdøde familiemedlemmer, tidligere kjeledyr og så videre, men det kan også være andre typer Ånder. Noen sier at hjelpere er en egen type Ånd som ikke er som noen andre typer, jeg tror det er litt forskellig, men jeg tror også at denne typen spesialiserte hjelper Åndene finnes.

Guider er Ånder som er lærere, de er ikke nødvendigvis knyttet til deg som en hjelper er, men noen ganger kan de være det. Guider er Åndelige mentorer eller Ånder som bare gir deg et spark i riktig retning, de er vel ja guider, som kan gi deg den kunskapen eller opplysheten du trenger for forskellige faser på din vei og lede deg igjennom vanskelige perioder.
Antall ord: 194
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av FFlower »

Takk for svar! :mozilla_smile:

Ja, for det jeg lurer mest på er dette når du ber om konkrete hint. Det var en gang for litt siden hvor jeg gjorde dette og drømte om det jeg spurte om til en viss grad, men samtidig gjør deg meg veldig usikker på om det er meg selv som skaper disse drømmene eller om det faktisk kan være en hjelper. Men det er vel kanskje sånn at du aldri vet 100% sikkert.
Antall ord: 85
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av Nephandi »

Du vil neppe noen sinne hvite 100 prosent sikker, det Åndelige handler ofte om tro, men hvis du dørmnte et svar på det du spurte om ville jeg tatt det som et ganske sikkert tegn på at du har kontakt med Noe, men det kommer neppe til å dukke opp på døra di, presantere seg som hjelperen din og gi deg et signert diplom på at du har oppnådd kontakt. I tilegg, hvis du har fått brukbare råd så vil jeg anbefale å ta rådene i mot som en gave, hvis de er nyttige er det så farlig om de kommer fra deg eller fra Åndeverden?
Antall ord: 110
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av FFlower »

Om det kommer fra meg føler jeg ikke at det er til å stole på. Og samtidig handlet alt sammen om 2 personer hvor jeg ville bli rettet mot en av dem og jeg drømte da om en av dem, men det er jo godt mulig at det var mitt eget hode som skapte denne drømmen..
Antall ord: 58
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av Nephandi »

Ditt underbeviste vet mer enn du aner. Mange veldig respekterte personligheter innenfor the Okkulte og alternative mener at all spåing og kontakt med Ånder er kontakt med vårt eget unverbeviste for å få tilgang til den enorme kunskaps mengden som finnes der som ikke våre beviste sinn har tilgang til. Jeg kan for eksempel anbefale bøkene til Vivianne Crowley på dette området.
Antall ord: 66
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av FFlower »

Okei, tusen takk! Det hjalp meg veldig :mozilla_smile:
Antall ord: 9
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kan noen fortelle meg litt om hjelpere og guider?

Innlegg av Nephandi »

Bare hyggelig og lykke til. :like
Antall ord: 6
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links