Kan syner bety at en ånd prøver å vise meg noe?
Jeg ser veldig mye syner og føler at jeg ikke er alene.
Når jeg legger meg pleier jeg å høre pustelyd som om noen ligger under sengen min eller påsiden av meg.
På rommet mitt så jeg engang en unge og en voksen person.
På mamma sitt rom så jeg en ung dame.
På søsteren sitt som så jeg en mann.
Endag fikk vi besøk av en venn som kan litt om sånne overnaturlige ting.
Vi brukte pendel til å spørre og det var dem jeg hadde sett!
på mitt rom var det et barn og en voksen mann og på moren min sitt rom var det en ung dame!
Jeg pleier å se syner hele tiden og lurer på om det har noe med ånder å gjøre.
Håper noen skjønner hva dette betyr
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Syner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2011 16:49
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
- Syner
Hvis du kunne ha skrevet litt detaljert rundt hendelsene, hadde det vært lettere å "gi en diagnose" på om Ånden/Energien ønsker deg noe.
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Syner
Ungen og den voksne personen;
jeg våknet på natta og så bort i et hjørne av rommet mitt. Der så jeg omrissen av en unge og en voksen person som passet på ungen. Jeg gnudde meg i øynene fordi jeg trodde det bare var en drøm, men det var der fortsatt.
Akkurat i det hjørnet kunne man kjenne at det var noe der, men nå er det borte.
har hjulpet det over til den andre siden
Dame;
Jeg lå på mamma sitt rom en gang, så voknet jeg og så en ung dame stirre meg rett inn i øynene.
Jeg ble redd så jeg snudde meg bare.
Etter det fant jeg ut at det var en dame der som gikk igjen akkurat som på mitt rom,
men jeg har hjulpet henne over til den andre siden ;D
Har hatt mange syner som dette, men det skjer mest på natta.
jeg våknet på natta og så bort i et hjørne av rommet mitt. Der så jeg omrissen av en unge og en voksen person som passet på ungen. Jeg gnudde meg i øynene fordi jeg trodde det bare var en drøm, men det var der fortsatt.
Dame;
Jeg lå på mamma sitt rom en gang, så voknet jeg og så en ung dame stirre meg rett inn i øynene.
Etter det fant jeg ut at det var en dame der som gikk igjen akkurat som på mitt rom,
Antall ord: 153
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
- - Syner
Fortsetter hendelsene selvom du skriver at du "hjalp dem over", så kan det tyde på at det du forsøkte på ikke fungerte, eller at det er flere uforløste energier der.xxmiu skrev:Ungen og den voksne personen;
Dame;
Hva slags teknikk brukte du for å fjærne dem?
Antall ord: 196
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Syner
Får å hjelpe ånder inn i lyset setter vi oss ved et stearinlys og holder hender. Så lukker vi øynene og åpner oss for å si at det er trygt å gå inn i lyset. Etter det sier vi i kor ; det er trygt å gå inn i lyset, det er ikke farlig, du får fred der.
Men de som vi har hjulpet over er borte.
den natta vi hjalp dem bort våknet jeg og følte at noen lå rett ved siden av meg.
Jge var glovarm, men ble kald i fjeset på albuen og på kneet (som jeg hadde akkurat der jeg følte det lå noen.) Jeg snudde meg og lukket opp øynene, plutselig fikk jeg sånne bilder i hodet av to barnepassere og en baby, det så veldig gammeldags ut. De hadde på seg gamle klær (mørkerød kjole med hvit lue og hvitt forkle) og babyen lå i en vugge.
Men de som vi har hjulpet over er borte.
den natta vi hjalp dem bort våknet jeg og følte at noen lå rett ved siden av meg.
Jge var glovarm, men ble kald i fjeset på albuen og på kneet (som jeg hadde akkurat der jeg følte det lå noen.) Jeg snudde meg og lukket opp øynene, plutselig fikk jeg sånne bilder i hodet av to barnepassere og en baby, det så veldig gammeldags ut. De hadde på seg gamle klær (mørkerød kjole med hvit lue og hvitt forkle) og babyen lå i en vugge.
Antall ord: 157
Hide post links |
- Syner
Hvem er vi i dette tilfellet? du og foreldrene dine? kan jeg spørre deg hvor gammel du er?
Unskyld at jeg sier dette men synes innlegget ditt virker noe vimsete skrevet. Får ikke et fullstendig bilde av situasjonen din..
Unskyld at jeg sier dette men synes innlegget ditt virker noe vimsete skrevet. Får ikke et fullstendig bilde av situasjonen din..
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Syner
wiccawitch skrev:Hvem er vi i dette tilfellet? du og foreldrene dine? kan jeg spørre deg hvor gammel du er?
Jeg er 13 år, sorry hvis det ble litt tull :S
Jeg gjorde det med en vennine av storsesøsteren min som er 24 år
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Syner
Det jeg spurte om var om synene er ånder eller bare innbildning.
Jeg vet ikke sikkert om det blit riktig med pendel.
Jeg vet ikke sikkert om det blit riktig med pendel.
Antall ord: 22
Hide post links |
- Syner
blir veldig vanskelig å svare deg basert på så lite info. men du kan jo prøve å ta bilde av der du mener å sett noe. du sier du hører pusting? hvis du virkelig mener dette kan du gå til innkjøp av en evp (Electronic voice phenomena) og få noen med litt erfaring til å hjelpe deg, eller en som er eldre enn deg. Før du kan konkludere med gjenferd må du skjekke alle andre muligheter først. Det kan være noe annet enn det du tror.
Antall ord: 88
Hide post links |