I starten av sommer ferien var jeg i syden, og der var 4 stk i resepsjonen ( riktig skrevet ?? )
1 dame og tre menner, jeg har aldri sett de før , men da jeg gikk inn i hotellet viste jeg bare med engang av den damen var fransk, den ene mannen snakket fransk, tysk, engelsk og spansk, mens de to siste var spanske, jeg har jo aldri sett den før ( og dette var før jeg hørte dem snakke )
er ikke dette litt rart ?
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2011 14:46
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 8 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2011 01:31
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- rart !
Det er vell litt rart syns jeg da, men jeg lurer på en ting.
Siden du visste hvilke språk de snakket før du hørte dem snakke, hadde du sett dem før du så dem og?
visst du skjønte, jeg har ikke noe svar på det, men kom bare med min mening :mozilla_wink:
Siden du visste hvilke språk de snakket før du hørte dem snakke, hadde du sett dem før du så dem og?
visst du skjønte, jeg har ikke noe svar på det, men kom bare med min mening :mozilla_wink:
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2011 14:46
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 8 ganger
- rart !
jeg bare viste det i det jeg kom inn døren og da på en eller annen mår viste jeg det.
Antall ord: 22
Frategn...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- rart !
Jeg satt og ventet på min mor i en klesbutikk en gang, det var noen småpiker der som så på sko, jeg viste at den ene jenta het Katrine, og jada, når faren ropte på henne så het hun det som jeg følte at hun het, selv om jeg ikke kjente jenta og ingen av barna sa navnet hennes mens jeg satt der.
Antall ord: 66
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
- rart !
Et interessant fenomen jeg har opplevd er at jeg kan lytte til musikk/radioprogrammer og surfe på nett/ lese aviser, og så hører jeg samme ordet som jeg leser. Nå satt jeg og lytta til Radar Love med Golden Earring og havna inn på ufotråden der radar ble nevnt! Opplever også ganske ofte når jeg er ute og går at jeg møter samme person på samme sted når jeg går ut og når jeg kommer tilbake.
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- rart !
Synkroniteter opplever jeg også, jeg kan google et ord jeg ikke har hørt før for eksempel og så er det overalt. Eller jeg leser opp om et musikk stykke og så er det på hver eneste Youtube viedo jeg ser, om helt andre ting, eller jeg hører det på kjøpesenteret og så videre. Interesante greier.
Antall ord: 59
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
- rart !
Et av de mest interessante tilfellene var en reprise, gikk gjennom det lokale kjøpesenteret om ettermiddagen og kvelden en dag, og begge gangene sto samme person i samme kiosken og kjøpte seg en kopp kaffe.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- rart !
Jeg opplevde en periode at samme damen alltid satt og drakk kaffe ved samme bordet på samme kafeen hver gang jeg var på det lokale kjøpesenteret. Ellers så opplever jeg omen med for eksempel at når vi bodde i nærheten av et vann, hvis det satt tre ender på en spesiell stein når jeg gikk forbi ble det alltid krangel med kjæresten den dagen, men hvis jeg jaget endene vekk eller lokket dem vekk med litt brød så ble det ikke krangler. Jeg tror mat man kan finne en del slike personelige omen hvis man er åpen for det og leter etter dem.
Antall ord: 109
Hide post links |