Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan oppdaget du din skytsengel/hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Ankh

- Hvordan oppdaget du din skytsengel/hjelper?

Innlegg av Ankh »

Jeg oppdaget min ved at jeg traff flere medium bl.a på alternativmesser som uavhengig av hverandre sa at de så erkeengelen Raphael stå ved siden av meg. Var før tvilende, men syntes det var rart at alle sa den samme hvis de bare gjettet. Dro da hjem og googlet etter info for å finne ut mer om Raphael og oppdaget at veldig mange brikker i livet falt på plass. Alt fra stjernetegn, interresser, personlighet, yrke osv stemte på en prikk. I etterkant har jeg brukt Raphael når jeg f.eks er syk eller på vei til å bli syk. Synes plagene blir mindre og sykdomsperioden kortere og jeg kommenterte en gang ovenfor min samboer at det var lenge siden jeg hadde vært hos fastlegen. Før var det mer at jeg ble syk, dro til legen og fikk en pillekur og det var det. Nå føler jeg meg ennå ikke syk nok til at jeg føler det er nødvendig å oppsøke lege. Samtidig hadde jeg selvsagt gjort det uten å nøle om jeg hadde følt behov for det. Hadde en periode hvor jeg var veldig Raphael fokusert, men så var jeg borti et spørsmål om hvorfor man kun brukte den ene. Har derfor prøvd å lære mer om erkeengler/skytsengler og bruker de nå som en slags verktøykasse, dvs plukker ut de som passer. Etter å ha fordypet meg endel rundt dette så lærer man mer om chackra, auraer, energier, demoner, alver, vetter, tusser osv og det er en folksom verden, gitt. Har etterhvert møtt andre som har andre erkeengler som skytsengler og hørt hvordan de har opplevd sine. Spennende.
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vinterstjerne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 07 Nov 2011 22:54
12
Blitt takket: 5 ganger

- Hvordan oppdaget du din skytsengel/hjelper?

Innlegg av Vinterstjerne »

Jeg har engler rundt meg.
Er det noe jeg er sikker på i hele verden, så er det akkurat det.
Jeg vet ikke når jeg oppdaget det første gang, men jeg har utrolig mange eksempler på når englene mine har stått meg bi.
Kan fortelle noen.
En varm sommernatt gikk jeg og min kjæreste å la oss. Jeg kjente kald trekk i nakken. Jeg spurte han om det stod åpne dører eller vinduer noen steder. Han fnøs av meg. Det var jo vindstille.
Jeg opplevde det to ganger til, i løpet av de neste 15 minuttene. Gikk ned i stuen for å skjekke vinduer, til tross for kjærestens rullinger med øynene. Alt var lukket. Jeg skulle til å gå opp igjen, men gikk i stedet til kjøkkenet.
Ble møtt av en liten brann på komfyren. Kjæresten hadde glemt å slå av kokeplaten, og en grytevott hadde antent. Veggen bak hadde begynt å gløde.
Det reddet huset vårt, og kanskje oss.

En særdeles god venn av meg døde i en bilulykke da vi var 16 år. Det var en tung og tøff tid.
Har alltid tent et lys på bursdagen hans.
For noen år siden ryddet og vasket jeg soverommene, og skulle bære noe tøy ned i kjelleren.
Da jeg hadde lagt de der de skulle ligge, gikk jeg opp igjen. På vei opp hadde jeg et hyllesystem, og plutselig falt det ned en eske. I den esken lå det bilder, begravelsesheftet, program fra kirken m.m... Etter et raskt kikk på datoen for dødsfallet fant jeg ut at det var på dagen 10 år siden han gikk bort. På kvelden ringte jeg hans mor og sa at jeg ville hun skulle vite at jeg hadde tenkt på dem i dag. Da begynte hun å grine, for det var den eneste telefonsamtalen de hadde fått. Jeg var den eneste som hadde husket på at det var 10 år siden han forlot oss...

Klokkeklare tilfeldigheter.
Den første er åpenbar. Jeg fikk ett tegn for å redde oss.
Den andre er nesten like åpenbar. Jeg er sikker på at jeg fikk et tegn, for at min venn ville at moren hans skulle vite at de ikke var alene, selv ikke etter 10 år.

Jeg har en annen også, som er dypere og mer vanskelig å fortelle om akkurat nå, men etterhvert så skal jeg prøve å få skrevet det ned. :)
Antall ord: 411

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

- Hvordan oppdaget du din skytsengel/hjelper?

Innlegg av Kristin »

Jeg er veldig uenig på hva som skrives her.. jeg bruker mine hjelpere og guid i min utvikling og de elsker og bli brukt til noe og når jeg ikke jobber så begynner de og mase på meg:) Man kan spørre de om hjelp når det gjelder hverdagslige ting, men det og vinne i lotto er ikke en av de alså.. hjelpere kan være avdøde slektninger og venner, kan også være fra tidligere liv, men det kan også være helt ukjente som du ikke har hatt kontakt med.. Guiden din er med deg fra du er født til du dør.. Jeg så en engel for første gang i sommer, hun var bare så utrolig vakker.. Hjelpere liker og jobbe med deg og følge din utvikling.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links