Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan vite at du har sett din skytsengel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

lone90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 14 Jul 2011 01:37
12

hvordan vite at du har sett din skytsengel?

Innlegg av lone90 »

Hei!
lurer på om jeg har sett min skytsengel, eller om det bare va en drøm.
Drømte om et hus som sto i fyr.
Inni huset sto en eldre man i vinduet å vinket til meg og smilte.
Va bare jeg som kunne se han, alle de andre i drømmen kunne ikke se han.
Er det min hjelper, eller va det bare en drøm?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- hvordan vite at du har sett din skytsengel?

Innlegg av Prismia »

Det er umulig for oss å vite hvem du drømte om :)

Kanskje det var din hjelper, kanskje ikke. Hva får deg til å tru at det var han?

Hvis han dukker opp i flere drømmer, snakker til deg i drømmen og kanskje gir deg råd. Da kan det være han, eller fantasien din. Hvis du er overbevist om at han er hjelperen din så kanskje han dukker opp i flere drømmer uansett, uten at han er hjelperen din.

Bare ut i fra en drøm hvor han smiler til deg og vinker, er det umulig å vite hvem han var, kanskje bare en helt vanlig døm. Selv om de andre i drømmen ikke så han så trenger det ikke å bety at han er din hjelper. Du får heller prøve å komme i kontakt med din hjelper i våken tilstand, så kanskje du får se han/hun til slutt :D
Antall ord: 157
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- hvordan vite at du har sett din skytsengel?

Innlegg av Nephandi »

Det er ikke mulig å komme med et konkret svar her siden det Åndelige er veldig personelig og går veldig mye på feelingen av det, hva føler du om drømmen din, var det en drøm? Møtte du en Ånd og hvis så var den ånden en skytsengel, en hjelper eller noe annet? Hva tror du? Har mannen dukket opp i drømmer før? Har du sett ham før noe sted? Hvordan får det å se ham i drømme eller andre steder deg til å føle deg?
Antall ord: 93
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links