Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPoltergeist?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Marietta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jul 2011 23:11
13

Poltergeist?

Innlegg av Marietta »

Hei alle sammen!
Jeg har lenge sanset åndene rundt oss, det er sjeldent jeg ser de skikkelig, ofte sanser jeg bare skygger. Jeg er ikke spesielt erfaren med dette. Det som fikk meg til å melde meg inn i dette forumet, var at sist jeg hadde en opplevelse av åndelig aktivitet, var fordi det var noe utenom det vanlige. Jeg lå i senga mi om kvelden, prøvde å sove. Jeg er helt sikker på at jeg ikke hadde sovnet, da jeg iblant sliter med å sove. Mye vriing og vending, og sånn var det denne natta.
Jeg lå på sida, da jeg kjente det rista, og satt meg litt opp, tenkte at det var et jordskjelv. Det var straks over, og jeg la meg på nytt i samme stilling. Da kjente jeg små trykk i senga, og vendte meg over på ryggen. Da ser jeg et kvinnemenneske, hun var virkelig fæl, som tatt ut av en film. Hun var blek, og svarte ringer rundt øynene, hun var OPPI senga mi, og kom krypende mot meg.
Jeg ble helt satt ut, og ba raskt om beskyttelse, ba de sende henne bort. Hun forsvant, men hun kommer stadig tilbake. Kan gå noen dager mellom, og av og til føles det bare som om hun prøver å komme tilbake på en måte. Jeg er alltid rask å be om beskyttelse, men føler jeg aldri blir kvitt henne.
Kanskje er det bare energien av henne som henger igjen?? Men føler det er henne.. Hjelp? Hva er dette, hvordan skal jeg bli kvitt problemet?
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

- Poltergeist?

Innlegg av Ankh »

Enten søvnparalyse eller besøk. Ser du ånder tiltrekker du ånder. Kanskje det er noe ånden vil, og forsvinner når den har fått viljen sin? Overbrine en beskjed kanskje?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links