Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerØnsker kontakt med min kjære Pappa..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

irenemor64
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Jul 2011 20:33
12

Ønsker kontakt med min kjære Pappa..

Innlegg av irenemor64 »

Hei! Jeg er en dame på 42 år, mistet pappaen min for ca 10 år siden,brått og uventet. Jeg har så mange spørsmål til en som er der ute som kan hjelpe meg å få svar på disse spørsmålene,slik at jeg kan leve videre. Er det noen som kan? Gi meg svar snarest!

- Irene
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

- Ønsker kontakt med min kjære Pappa..

Innlegg av Medi »

Skulle ønske jeg kunne hjelpe, eller nevne noen som kunne hjelpe. Dette er som regel noe en må finne ut selv, og eventuelt om man vil betale penger for det.

Håper alt ordner seg.
Antall ord: 35
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Ønsker kontakt med min kjære Pappa..

Innlegg av Asbjørn »

irenemor64 skrev:Hei! Jeg er en dame på 42 år, mistet pappaen min for ca 10 år siden,brått og uventet. Jeg har så mange spørsmål til en som er der ute som kan hjelpe meg å få svar på disse spørsmålene,slik at jeg kan leve videre. Er det noen som kan? Gi meg svar snarest!

- Irene
Vil advare deg om at det finnes mange falske "medium" der ute, som forteller deg hvasomhelst, bare de får penger av deg.
Når det gjelder ting du vil spørre om, så spør rett ut i luften, ( slik som folk ber til >Gud ), - om det er ment at du skal få svar, vil svarene komme - om enn på en merkelig måte.
Det er nemlig slik at det er ikke alt vi skal få svar på.

Somsagt, vær forsiktig med hvem du snakker med, - det er mange som bare vil ha masse penger "for ingenting"...
( men det finnes noen jeg mer er ekte også, uten å ville gå mer inn på det. )

A
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links