Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhva er det som skjer med meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13
Blitt takket: 1 gang

hva er det som skjer med meg?

Innlegg av tomii »

hei igjen. jeg ser ofte skygger av folk som jeg aldri har sitt før, i gangen, og føler det sitter folk og overvåker meg hele tiden. hører ofte ting også. synes dette er ganske ekkelt, hører av og til folk snakke og, noe som jeg ikke har peiling på hva kan være, i går (29juni) så jeg også en død person på rommet mitt. https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=22999 <-- der.
så kan noe forklare meg hva som skjer med meg? dette har begynt å skje etter jeg fylte 13år, den 18august. har aldri merket noe før det. var også nede midt på natten for å hente noe å drikke, vi har kjøkkenet i stua, hvis du forstår. så da skrudde tven seg på. det er det ekleste jeg noen gang har vært med på. alle andre lå og såv..
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Slettet_Ghostgirl5

- hva er det som skjer med meg?

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Virker som du har litt spesielle evner :) Jeg synes du kanskje burde undersøke hvordan du utvikler det, og behandler det! Kanskje du ikke blir så redd om du vet det meste om det? - Også er det jo bare å ta kontakt med folk her på paranormal.no! Her finnes det masse hjelp! ;)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cobra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jan 2009 16:13
15
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Cobra »

tomii skrev:hei igjen. jeg ser ofte skygger av folk som jeg aldri har sitt før, i gangen, og føler det sitter folk og overvåker meg hele tiden. hører ofte ting også. synes dette er ganske ekkelt, hører av og til folk snakke og, noe som jeg ikke har peiling på hva kan være, i går (29juni) så jeg også en død person på rommet mitt. https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=22999 <-- der.
så kan noe forklare meg hva som skjer med meg? dette har begynt å skje etter jeg fylte 13år, den 18august. har aldri merket noe før det. var også nede midt på natten for å hente noe å drikke, vi har kjøkkenet i stua, hvis du forstår. så da skrudde tven seg på. det er det ekleste jeg noen gang har vært med på. alle andre lå og såv..
Hei:)

Kan se for meg at det er skremmende og at du er redd.Men det skal du ikke være.Se på det som en gave.
Det finnes ikke en dårlig visjon og ingen bra.Men en visjon:)
Det kan hende det prøves å formiddle eit budskap eller en beskjed siden tven slår seg på når du er nær den.Det kan ikke skade deg fysisk:)
Antall ord: 228
Alt har ein meining

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

tomii;

Ser det er en stund siden du skrev her, hvordan er det med deg nå?

når du hører folk snakke, hva er det de snakker om?

du kan be de om å la deg være i fred. vær bestemt :)

Sett deg ned og lukk øynene. Se for deg at du trekker ned og fyller kroppen med lys, et lys som beskytter deg og omfavner deg. Se for deg at lyset rekker langt utenfor kroppen din, gjør dette når du føler du trenger det, som om du er inne i et egg av lys og vit at du er trygg.

Skjønner godt at du syntes det er guffent! kanskje det er noen andre i familien som har opplevd noe også? Det hadde vært fint om du hadde noen du kjente og stolte på som du kunne snakke med. Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men kanskje du bør sjekke ut denne tråden;
viewtopic.php?f=129&t=23452
Antall ord: 170
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av tomii »

har ikke merket noe i det siste nei.. går bedre nå :-)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Innlegg av lolah »

Hei du..
Jeg har vært plaget med samme syn som deg i mange år.. skikkelig ekkelt og energitagende.. det jeg har brukt å gjort når slike syn setter i gang og som har hjulpet veldig er at jeg visualiserer (ser for meg) mange dører som står vid åpne... jeg tar en og en dør om gangen, lukker dem og setter henglås på dem.. så skjekker jeg over alle dørene.. konstanterer at dem er låst... å borte blir dem som kontakter meg :)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links