Jeg er en person som sovner lett og sover veeldig tungt. Det skal mye til for at jeg skal våkne midt på natta og sånne ting. Men, når jeg er hos mammaen min og sover på mitt eget rom er det noe helt annet, jeg kan til tider bruke flere timer på å sovne, jeg våkner flere ganger i løpet av natta og er rett og slett veldig urolig. Jeg ser når jeg våkner at laken og sånn er helt krølla fordi jeg vrir meg så mye og sånn. For to dager siden var jeg kjempe urolig, og da gikk jeg og la meg på naborommet og da sovnet jeg med en gang, uten problemer!
Det jeg lurer på da, er det mulig at jeg har noen urolige energier eller noe lignende på rommet mitt? Som gjør at jeg ikke klarer å sove så godt? Og er det evt noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Får ikke sove!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2011 12:10
- 13
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- Får ikke sove!
Det er fullt mulig at det kan være urolige energier i rommet ditt! Men det kan også være naturlige grunner. Pass på at det ikke er for kaldt, eller for varmt, og ha vinduet åpent slik at du får frisk luft inn. Enkle ting som å flytte på sengen, eller sove med hodet på andre siden av sengen kan også hjelpe. Du kan også ta en titt under sengen, og fjerne alle kasser, og rot som ligger under den. Det kan visst skape ubalanse med mye gjenstander som skaper "energi" under sengen. Du kan også prøve å vaske rommet, og ta en renselse etterpå, og sende ut gode energier i rommet. Hvis du ikke får sove etter det, vet jeg ikke hva du kan gjøreNetka skrev:Jeg er en person som sovner lett og sover veeldig tungt. Det skal mye til for at jeg skal våkne midt på natta og sånne ting. Men, når jeg er hos mammaen min og sover på mitt eget rom er det noe helt annet, jeg kan til tider bruke flere timer på å sovne, jeg våkner flere ganger i løpet av natta og er rett og slett veldig urolig. Jeg ser når jeg våkner at laken og sånn er helt krølla fordi jeg vrir meg så mye og sånn. For to dager siden var jeg kjempe urolig, og da gikk jeg og la meg på naborommet og da sovnet jeg med en gang, uten problemer!
Det jeg lurer på da, er det mulig at jeg har noen urolige energier eller noe lignende på rommet mitt? Som gjør at jeg ikke klarer å sove så godt? Og er det evt noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det?
Lykke til
Antall ord: 300
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Får ikke sove!
Jeg har det sånn på mitt eget soverom. Sover urolig, hvis jeg i det hele tatt sover. Veldig mange kvelder ender jeg opp på sovesofa'n. Der sovner jeg som en stein. Aldri noe problem.
Under sengen har jeg flere kasser med steiner (ja jeg er steinoman). Kan det virkelig hende at det er de som lager ubalanse der inne ?
Under sengen har jeg flere kasser med steiner (ja jeg er steinoman). Kan det virkelig hende at det er de som lager ubalanse der inne ?
Antall ord: 61
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- - Får ikke sove!
Jeg mener å ha lest eller hørt fra noen som kan en del om slikt, at hvis man sover dårlig, skal man fjerne alt som ligger under sengen. Jeg er ikke 100% sikker på om dette er faktum, da jeg ikke har prøvd dette selv, men siden det er så enkelt, kan det jo være verdt et forsøkArven skrev:Jeg har det sånn på mitt eget soverom. Sover urolig, hvis jeg i det hele tatt sover. Veldig mange kvelder ender jeg opp på sovesofa'n. Der sovner jeg som en stein. Aldri noe problem.
Men hvis man tenker "overnaturlig" kan vell ikke steiner være det beste å ha under sengen, siden det er mye energi i dem. Krystaller, steiner, og slike ting er jo kjent for å ha energier og brukes jo ofte i healing og lignende.
Antall ord: 167
Hide post links |