Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt hos oss.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-cecilie91-
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2011 17:50
13

Hjemsøkt hos oss.

Innlegg av -cecilie91- »

Hei! Jeg har en tidligere bruker her inne, ved navnet "momsegullet" ,men fikk ikke logget inn,så måtte lage ny bruker.
Har da skrevet flere innlegg om det at det er ånder i dette huset.
Er egentlig veldig på og av med denne aktiviteten i huset,men syns fortsatt det er veldig skremmende å være oppe alene. Kan skrive litt av det som har skjedd mens vi har bodd her. (Nå snart i 3 år.)

I starten så var det bare jeg som begynte å merke at det var noen andre enn oss i dette huset.
Begynte med at jeg ikke fikk sove i det hele tatt på rommet mitt,og måtte legge meg på gjesterommet,helt til det fulgte meg dit,å måtte bytte tilbake til rommet mitt igjen..puh..slitsomt egentlig..
Så ble det bare mer og mer..Hadde ofte mareritt om ånder som jeg måtte hjelpe over til den andre siden. (Hadde omtrent aldri mareritt om ånder før vi flyttet hit.)
Så Var det så ille en gang da jeg sov på gjesterommet. Var masse skraping i veggen. (akkurat som om noen skrapa hardt nedover veggen med neglene.) Dunking i veggen. Følelsen av at noen "Dro" meg i beina, osv.
Så var det en annen gang jeg sov på gjesterommet,da jeg bråvåkna av at jeg satt meg rett opp i senga,så mot døra, å der sto det en mann med svart lang kappe og en hatt på seg. Var ganske høy. "Ånden" forsvant omtrent med en gang "han" så jeg så mot han.

Har altså skjedd mye.

Etterhvert Begynte søstrene mine å merke ting.
De hørte fottrinn som løp over gulvet på natta,dunking oppe,veldig dårlig energi, energi av ei litta jente,osv.

Jeg synger ganske mye, å en gang så filma jeg rett opp i taket. Mobiltelefonen lå på høytalleren,å man så veldig godt at den beveget på seg,uten at noen var nær den. (så bevegelser på filmen.) .. På den ene filmen jeg filma,ganske i begynnelsen,"Fløy" Det plutselig en lyskule over mobil skjermen.

Har altså opplevd GANSKE mye de tre åra vi har bodd her.
Men ikke så mye i det siste :)

-Hilsen cecilie.
Antall ord: 376

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hjemsøkt hos oss.

Innlegg av Arven »

Hadde vært spennende å sett de filmene ! Kan du ikke legge dem ut her eller en link ?
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links