Det var etter 17 mai i år at jeg overnattet hos ei venninne. Hun bor i ett gammelt hus fra ca slutten av 1800tallet. Men når jeg var der hadde jeg store problemer med og sove. Hadde mareritt hele tiden som jeg egntlig ikke forsto, fordi alt bare var om en mann som løp runt i huset (men alt var anderledes). Hun har også 2 katter som bråkte hele natten (mjauet osv). jeg våknet mange ganger, men gikk tilbake til den samme drømmen. Men når klokka var rundt 4, våknet jeg og hadde førelsen av at noe så på meg. Og dette var noe som skremte meg så mye at jeg ikke torte lukke opp øyne. Det var ikke noe hygglig som sto der i døra. venninna mi har tidligre sett en mørk skygge i leiligheten, og kattene har vært "hysteriske". Og hun er liv redd slike ting så kan egentlig ikke fortelle noe til henne.
Men i sommer skal hun bort 2 uker (jeg skal være katte passer) og tenkte at jeg kanskje kunne utforske litt. (siden en annen venninne bor i samme hus bare nede, men aldri oppleved noe truende hos henne)
Så lurte på om noen hadde noen tips eller lignende
=)
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Merklig drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jun 2011 23:04
- 13
- Kjønn (valgfri): Dame/jente
- Lokalisering: Skien
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2011 02:42
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Merklig drøm
Spennede da men jeg kan nok ikke forklare noe av det.
skal du sove over der mens du er kattepasser? jeg opplever nesten alltid det paranormale på nattestid, men hvis du er lettskremt bør du kanskje ha med deg en venn eller noe?
jeg kan tenke meg at det er helt jævelig å sitte i et fremmed hus helt alene, midt på natta om det skulle skje noe liksom.
skal du sove over der mens du er kattepasser? jeg opplever nesten alltid det paranormale på nattestid, men hvis du er lettskremt bør du kanskje ha med deg en venn eller noe?
jeg kan tenke meg at det er helt jævelig å sitte i et fremmed hus helt alene, midt på natta om det skulle skje noe liksom.
Antall ord: 70
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jun 2011 23:04
- 13
- Kjønn (valgfri): Dame/jente
- Lokalisering: Skien
- - Merklig drøm
Ja jeg og ei venninne bestemte oss får å prøve å ha en hel natt der vi sitter våkende begge 2 og følger med. Er ikke så lettskremt men det som jeg følte der likte jeg ikke, var bare utrolig ekkelt og slemt. Blir nok å få tatt noen bilder mens vi er der, håpe vi finner no. Må bare ikke fortelle det til hun som bor der fordi hun er veldig redd av seg stakkar. så kanskje det kommer opp noen bilder
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2011 02:42
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Merklig drøm
hehe det kommer sikkert til å bli interessant! kanskje ikke så lurt å fortelle det til henne da nei, jeg gjorde nettopp det til en kompis av meg. huset hans er gjemsøkt, det er det eneste huset hvor jeg faktisk har sett spøkelser ved flere anledninger og opplevd helt syke ting. fortalte jo selvfølgelig han det, og nå er han skikkelig skeptisk til hele huset ^^
hvis du får noen bra bilder får du poste de her!
jeg og to kompiser skal på spøkelsesjakt om noen dager gleder meg skikkelig. skal ha med kamera og båndopptaker. hadde vært helt sykt å få bevis for at det er paranormal aktivitet!
håper dere får noe bra bevis! og en spennende (skremmende) natt
hvis du får noen bra bilder får du poste de her!
jeg og to kompiser skal på spøkelsesjakt om noen dager gleder meg skikkelig. skal ha med kamera og båndopptaker. hadde vært helt sykt å få bevis for at det er paranormal aktivitet!
håper dere får noe bra bevis! og en spennende (skremmende) natt
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Merklig drøm
Vær forsiktig med hva du ønsker .... ... he he
Antall ord: 9
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |