Hei, jeg er ei ung jente som er 18 år og har egentlig opplevd en del i huset mitt. Jeg har bodd her i 18 år, og merket ikke noe før jeg ble eldre. Ingen har dødd i huset. Men jeg ble fortalt det at det trenger ikke å være noen som har dødd. Men de går jo til hus til hus for å finne en de kan være hos. For er det ikke sånn at de blir hos de med lik eura?
De små tingen jeg og andre har opplevd er fottrinn, snakking, musikk, følelsen at det er noen som følger deg, tar på deg, osv. Det er de mest vanlige tingene som skjer. Opplever også noen som går i stua, flytter på ting som f.eks papir, glass og alt den finner. Opplevd at lighteren til mamma ble borte etter en natt med bråk i stua.
Bestevennen min var på overnattings besøk en gang, og ho hadde våknet på natta og hørt noen gå i trappene og oppe i stua. Dagen før det, så var vi helt alene hjemme og hørte noen gå oppe på loftet. Men ingen der. Hører også folk skrive på tastaturene oppe på loftet. loftet er liksom data og ps3 spill og sånn.
Jeg har en kjæreste som kan føle/se ånder. Så vi driver liksom med dette sammen. Om nettene kan vi begge våkne av bråk i stua. Vi kan ligge i senga og lytte på alt de driver med. Det er ganske kult egentlig. Men det var en natt kjæresten min ville ut for å sjekke om det var noen der. Jeg ble ligganes igjen i senga, fordi jeg følte at det ikke var lurt for meg å gå ut. Kristoffer går ut mot stua og ser inn på kjøkkenet i vinduet. Han kommer jo tilbake med de store øynene og sier "Det er en mann på kjøkkenet, jeg så speilbildet hans i vinduet." det var litt skremmende.
Jeg har også hatt ei lita jente her som fulgte meg, passet på meg og hunden min. Kjæresten min hadde fått opp at jenta hadde beskyttet han mot en ånd som ikke liker dyr. Og det er garantert han mannen. Uff. Ikke koselig å ha 3 dyr i hus og en ånd som ikke liker dyra dine. De er jo redde ganske ofte, stakkars. Jenta har bare vært her for å passe på oss å få svar på noe ho har lurt på ganske lenge. Heldigvis har ho fått fred nå og er ikke her noe mer. Ho passet på meg og trøstet meg når jeg var trist, jeg savner den følelsen. Savner å ha hennes energi i huset. Men nå har ho det bra. Ho har passet på alle i huset, til og med mamma. Ho har vekt oss når vi har forsovet oss. Mamma opplevde at noen hadde ropt navnet hennes og sagt at ho skulle stå opp. Ho kom seg fort opp av sengen når ho så på klokka. Men når ho kom ut, så var det ingen som var våkne. Har opplevd at noen har tatt meg på foten når jeg har forsovet meg, så det er koselig å vite at ho har passet på oss. Ho pleide å leike med hunden min. De hadde vist et sterkt bånd.
Jeg har begynt i det siste å få opp informasjon og bilder av ånder. Jeg syns det er kult, men litt skremmende noen ganger. I dag følte jeg en annen energi i hsuet som jeg aldri har følt før, som stod inne på vaskerommet. Jeg er ikke vant til noen andre energier, så jeg frika nesten ut. Men nå er den heldigvis borte, tror det bare var en gjennom passerer. Jeg stod også i dusjen og var helt åpen og var så avslappet. Lukket øynene og fikk opp bilde av en mann som stod utenfor et vindu og så inn. Han hadde svart hår, med sixpence og grå dress. Jeg fikk ikke opp noe av ansiktet hans. For det var bare helt skurrete. Så jeg fortalte kjæresten min dette, og det var samme ånden som hadde stått på kjøkkenet som han hadde sett. Det var ganske kult. For det var første gang jeg virkelig hadde fått med meg bilde av en ånd. Mange ganger jeg har fått opp samme bilde av en ting, med noe grønt. Gress, eller noe. Men aldri fått med meg hva det er. Irriterer meg.
En ting som skjedde for ikke så veldig lenge siden, jeg lå å hørte på lav musikk på headsettet og hunden min lå i beinenden. Og jeg hører et smell. Og hunden min spretter opp og setter seg bak ryggen min. Skrur på lyset og der lå vist snus boksen til kjæresten min på gulvet som han hadde kastet dagen før. Og søplekassa var ikke akkurat full. Kristoffer hadde trykt den ned på siden. Så det er umulig at den skulle dette ut. Så dyra mine kan plutselig bli spinn ville og bli redde for ingenting. Spesielt hunden min. Noen ganger uten om at det har skjedd noe, eller jeg føler noe. Så kan han komme og legge seg på hodeputa bak hodet mitt og ligge der en stund til han tørr å legge seg nede ved fotenden. Uff.
Jeg syns jeg har så masse åndelig aktivitet rundt meg. Kristoffer har sett en mann som har gått etter meg i 5 min, skulle følge han til bussen. Jeg følte han, så jeg spurte Kristoffer. Men han sa nei, fordi han ikke ville gjøre meg redd. Men han innrømte det når jeg kom hjem. På jobben min er det ei som går igjen. Jeg tror det kan være ei dame, på et rom der det er sterk energi fra ho så føltes det ut som ho stod og skulle følge med på akkurat hva jeg gjorde. Jeg vasker på Rema 1000 i Vikersund og har jobbet der siden november 2010. Har også opplevd skygger i sidesynet når butikken ikke engang har åpnet, når kommer tidlig på morran og jeg og broren min er de første, så pleier det å ligge ting som har falt ned fra hyllene. En gang var det 5-6 lomper + 2 paprika. Det var litt rart, siden dt var en rød og en grønn som hadde detti ned, men på vær sin side av "bordet", som de var på. Grønn på venstre og rød på høyre. Opplevde i dag at noe såpe-greier hadde falt ned. Det var sånn ca 7-8 stykker, 3 av de knuste og de andre var hele.
Men jeg bare lurer på hvorfor jeg alltid må ha åndelig aktivitet rundt meg. Jeg er veldig sliten av det noen ganger, eneste stedet jeg får pause, er hos moren til Kristoffer. Som jeg er hos annen hver helg. Og det er deilig og bare koble av og gjøre andre ting og ikke føle det nærveret og slipper å være så veldig trøtt og sliten. Er det noen som faktisk vet hvorfor jeg egentlig opplever så mye?
Får til og med ikke fred hos venner, spesielt en venn. Der er det så sterk energi at man får vondt i hodet. Men der er det en mann, dame og en gutt som går igjen. Koselig, men veldig sterk energi!
Jeg har opplevd masse mer, men orker ikke å nevne alt. Og er veldig sliten nå, skal tidlig opp på jobb i morgen, og i helgen skal jeg til moren til kjæresten min og ha en pause. Deilig!
Fortell meg hva dere syns.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mine og andres opplevelser i huset mitt. ++
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
- Mine og andres opplevelser i huset mitt. ++
Interessant det du forteller. Har selv oplevd ting i huset vårt,som har vært vanskelig å få naturlig forklaring på.
Vi har hørt skrittlyder i trappa vår enda ingen går i den,banking på dører,ting som forsvinner,osv....
Skygger kan jeg nå og da ane i øyekroken noen ganger mens jeg er opptatt med et eller annet. Dette er noe av det som skjer
Du kan jo lese mye om slike ting inne på forumet her. Jeg,og mange andre har fortalt om forskjellig her inne,så les og kanskje får du svar på mye du lurer på
Vi har hørt skrittlyder i trappa vår enda ingen går i den,banking på dører,ting som forsvinner,osv....
Skygger kan jeg nå og da ane i øyekroken noen ganger mens jeg er opptatt med et eller annet. Dette er noe av det som skjer
Du kan jo lese mye om slike ting inne på forumet her. Jeg,og mange andre har fortalt om forskjellig her inne,så les og kanskje får du svar på mye du lurer på
Antall ord: 105
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
Tviler ikke på aktiviteten du beskriver i huset ditt. Men det du opplever på Rema 1000 er helt naturlig. Jordflaten under alle bygg er i konstant bevegelse, og vil gi fra seg nermest umerkbare vibrasjoner. men varer som er stablet bare noen millimeter skjevt kan lett falle ned ved bare minste vibrasjon. ( Kanskje derfor det er så billig på Rema 1000, siden hyllene og stablingen er unøyaktige ) Men sånn alt i alt er jeg ikke tvilende til at det er endel åndelig aktivitet rundt deg. Glem ikke å rette fokuset ditt mot det normale i livet litt, så du ikke tilslutt oppfatter alt av naturlige lyder som paranormal aktivitet.
Antall ord: 110
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Hide post links |
- - Mine og andres opplevelser i huset mitt. ++
Det kan være sant. Men det er ikke det eneste som har skjedd på Rema 1000. Kjæresten min føler noe der, og det var en gang stemoren hans var på butikken der og var borte ved frukten og en sånn grønnsak-ting spratt forran henne. Og på et rom oppe ved spiserommet så vasket jeg, fordi sjefen ba meg om å vaske der. Med engang jeg kom inn, merket jeg at det var noen der. For å si det sånn, jeg hadde bare vasket støv i vinduet og tatt gulvet og da fikk jeg den sterke følelsen at noen stod rett bak meg og fulgte med meg på hva jeg gjorde. Jeg friket helt ut siden den energien var så sterk at jeg følte meg så veldig uvell ved å stå der inne. Var også her om dagen jeg overhørte noen si at de hadde opplevd at lys slo seg på når ingen var der. Så de hadde tenkt til å kontakte noen så de kan se på det..Purka skrev:Tviler ikke på aktiviteten du beskriver i huset ditt. Men det du opplever på Rema 1000 er helt naturlig. Jordflaten under alle bygg er i konstant bevegelse, og vil gi fra seg nermest umerkbare vibrasjoner. men varer som er stablet bare noen millimeter skjevt kan lett falle ned ved bare minste vibrasjon. ( Kanskje derfor det er så billig på Rema 1000, siden hyllene og stablingen er unøyaktige ) Men sånn alt i alt er jeg ikke tvilende til at det er endel åndelig aktivitet rundt deg. Glem ikke å rette fokuset ditt mot det normale i livet litt, så du ikke tilslutt oppfatter alt av naturlige lyder som paranormal aktivitet.
Jeg tenker veldig på livet mitt. Jeg tenker ikke at alt kan være overnaturlig. Hvis jeg hører en lyd fra stua, så tenker jeg ikke på at det kan være en ånd. Jeg pleier å overse sånne små lyder. Men hvis de fortsetter, så begynner jeg å lure litt. Men er ikke sånn at det første jeg tenker er det overnaturlige. Hehe, konsentrerer meg mest om livet mitt.
Antall ord: 360
Hide post links |
Jeg opplevde noe mer i går. Dere har vel hørt om Blaafarveværket? Der sies det at det spøker inne i kafeterian og i gruvene. Men jeg kan ikke si at det ikke spøker i gruvene. For har ikke vært der inne. Men i kafeterian, så er det noen der. Var der i går der de hr en liten butikk og en kafeteria. Da vi kom inn og gikk inn i butikken så merket jeg ingenting. Var ikke før det gikk noen min før jeg merket noe som helst. Skulderen min ble så tung, akkurat som noen pressa den ned, armen min var stiv, hånda kunne jeg bevege på uten om at det skulle være ubehagelig. Jeg kunne bevege på armen også, men det var ubehagelig. Ikke vondt, men veldig ubehagelig. Kjæresten min merket ikke noe, han pleier å ha på seg kaps hvis han ikke vil ha noe åndelig kontakt. Så gikk jeg til kassa, så slapp det tak. Så gikk jeg tilbake igjen, så kom det tilbake. Og det ville ikke gi seg før jeg kom ut av bygget. Så jeg bare lurte på om jeg fikk opp et problem ånden hadde når han levde. Om h*n hadde problemer med høyre arm/skulder. Og jeg fikk de samme problemene som han hadde. Etter det så var jeg så trøtt at jeg ville legge meg til å sove i bilen. Jeg sov når jeg kom hjem, og sov like fint til natta igjen.
Antall ord: 259
Hide post links |