Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserskyggefolk og utnyttelse

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

skyggefolk og utnyttelse

Innlegg av løøøp »

de såkallte skyggefolka.... tror dere de kan utnytte mennesker på en seksuell måte? jeg har mye u.k.o og astral reiser mye... det pleier og komme en skygge som åler seg rundt meg, jeg kjenner frykt, men den får meg på en måte til og like den .får en slags dragning....seksuell dragning. men jeg vet at den vil meg ondt. den pleier og kysse meg og suge ut energien av meg. og når den har fått energien min så drar den og jeg føler meg utmattet når jeg våkner igjenn... off
Antall ord: 103
jeg elsker det vakkre i det mørke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghostbabes=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 11 Feb 2005 21:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjemme

Innlegg av ghostbabes=) »

hmm høres ikke så bra ut, kanskje du burde prøve en annen måte å få UKO på?! Det er fort gjort at slikt kan skje under UKO, hvis det er veldig ekkelt ville jeg ikke gjort det mere, men det er opptil deg.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av løøøp »

ja,men får ofte ukontrolert og falle i en uko. har noen no tips....
Antall ord: 15
jeg elsker det vakkre i det mørke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Galadriel

Innlegg av Galadriel »

Desverre ingen tips, men lurer på hva "uko" er? (Ikke spesielt bevandret i alt på denne sida).
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Re: skyggefolk og utnyttelse

Innlegg av Slettet_Sparrow »

demon kiss skrev:de såkallte skyggefolka.... tror dere de kan utnytte mennesker på en seksuell måte? jeg har mye u.k.o og astral reiser mye... det pleier og komme en skygge som åler seg rundt meg, jeg kjenner frykt, men den får meg på en måte til og like den .får en slags dragning....seksuell dragning. men jeg vet at den vil meg ondt. den pleier og kysse meg og suge ut energien av meg. og når den har fått energien min så drar den og jeg føler meg utmattet når jeg våkner igjenn... off


"off" var jo godt sagt. Be om vern.

UKO er Ut av Kroppen Opplevelse


utadæsjælåpplevelse :wink:
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Be om beskyttelse ja... Slik er det ikke greit å ha det!!!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Må være et søskenbarn av demonene dine dette her Tone...

Har ikke no peiling på slike mørke krefter men til dere som opplever det, hva mener dere det er? Annen rase? Menneskesjeler?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Har du tenkt på at det er dine begrensninger som gjør at du føler frykt?At du tror den vil deg vondt siden du er redd?
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

skytte skrev:Har du tenkt på at det er dine begrensninger som gjør at du føler frykt?At du tror den vil deg vondt siden du er redd?

Jeg er også skytt... Fin avatar...

Jeg tenkte også på det der... Er det ikke slik at frykt føder frykt men en trygg og tillitsfull innstilling er beskyttelse?
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Leah skrev:
skytte skrev:Har du tenkt på at det er dine begrensninger som gjør at du føler frykt?At du tror den vil deg vondt siden du er redd?

Jeg er også skytt... Fin avatar...

Jeg tenkte også på det der... Er det ikke slik at frykt føder frykt men en trygg og tillitsfull innstilling er beskyttelse?
Ja, sånn er det vil jeg nå si!Du skaper din egen virkelighet.....
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Men for guds skyld, det er ikke enkelt alltid..slette begrensninger og frykt!Jeg har selv hatt UKO en del...alltid spontant nesten..og der kommer frykten skyllenes med en bøtte..for jeg er ikke trygg på dette selv om jeg vil..Det er ganske irriterende med frykt...
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Galadriel

Innlegg av Galadriel »

takk for forklaring, Leah!
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Leah skrev:Må være et søskenbarn av demonene dine dette her Tone...

Har ikke no peiling på slike mørke krefter men til dere som opplever det, hva mener dere det er? Annen rase? Menneskesjeler?
*smiler* jeg er neimen ikke sikker på hva skyggefolket er for no.. Jeg tror det er vanlige hvileløse sjeler da.. Uten at jeg skal si det for sikkert..
Kan være litt skyggete de også.. :-)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

ToneG skrev:
Leah skrev:Må være et søskenbarn av demonene dine dette her Tone...

Har ikke no peiling på slike mørke krefter men til dere som opplever det, hva mener dere det er? Annen rase? Menneskesjeler?
*smiler* jeg er neimen ikke sikker på hva skyggefolket er for no.. Jeg tror det er vanlige hvileløse sjeler da.. Uten at jeg skal si det for sikkert..
Kan være litt skyggete de også.. :-)

Sammenfaller med hva jeg tenker ja. En ånd som har gått over vil være renset for negative følelser og elendighet, men et godt gammeldags gjenferd vil ha hat og sjalusi og alt dette som hører mennesketilværelsen til. :shock: Ikke sant? At en slik sjel som residerer i nærheten av deg muligens kan bli plagsom under UKO er vel sannsynlig?

Men så har jeg hørt at de hvileløse er så opphengt i menneskeplanet og den fysiske dimensjonen at de har problemer med å se andre ånder, som for eksempel sine egne hjelpere. Synd gitt!
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links