Jeg har i det siste lest en bok som heter å stoppe blod. Jeg må si at jeg blir meget fasinert av den! Jeg må også innrømme at lysten til å lære å læse er blitt vekket. Jeg vet at dette er en tradisjon som bare føres videre i nærmiljøet eller i familien. Men jeg undres nå likevel om det finnes noen der ute som kunne tenke seg å lære meg dette? Jeg har forstått at dette ikke er noe mann snakker om, og at man er redd for å miste sine evner. Men dersom noen skulle ha noen opplysninger ol som kunne være av innteresse så håper jeg at noen vil dele med meg!
Klem psykosol
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Læsing / stoppe blod
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2007 13:00
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Læsing / stoppe blod
Antall ord: 122
Det sterkeste treet står ikke der det er vindstille...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Re: Læsing / stoppe blod
Vel... Tror nok ikke man mister en evne fordi man prater om den eller lærer den bort, men jeg vet også som du at det ikke blir pratet om.
Tror at denne "tradisjonen" er i varetatt på en litt annen måte i nord faktisk, der har de de siste 50 årene hatt en annen tradisjon på å oppsøke mennesker med varme hender enn det de har på østlandet, tror jeg...
Så hvis jeg skal si hva jeg tror, så tror jeg at hvis du kan finne en healer i nord-Norge en plass å spørre så vil du antagelig få litt mer info om hvem du kan kontakte:)
Tror at denne "tradisjonen" er i varetatt på en litt annen måte i nord faktisk, der har de de siste 50 årene hatt en annen tradisjon på å oppsøke mennesker med varme hender enn det de har på østlandet, tror jeg...
Så hvis jeg skal si hva jeg tror, så tror jeg at hvis du kan finne en healer i nord-Norge en plass å spørre så vil du antagelig få litt mer info om hvem du kan kontakte:)
Antall ord: 110
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2007 13:00
- 17
Re: Læsing / stoppe blod
Tusen takk! Da får jeg se hvem jeg kan få tak i!
Antall ord: 13
Det sterkeste treet står ikke der det er vindstille...
Hide post links |