Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderCamping Lånkevollen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slettet_Ghostgirl5

Camping Lånkevollen

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Snart har jeg og familien tenkt meg på en liten camping tur til Lånkevollen, ikke langt ifra Svuluskaret. Er ikke så kjent, men uansett. Det har vært litt snakk om akkurat dette stedet, en gammel gruve som raste sammen. Og min pappa har da vært der med min mamma og noen kamerater. Sent på kvelden så han ut av vinduet, ( Må også si at det ligger en liten hytte der, som de overnattet i.) og så denne skyggen av et menneske som rett og slett gikk for å hente vann fra brønnen, og gikk tilbake innover i skogen. Neste dag kunne de alle se fotsporene i gresset, og alle gikk i retningen til Svuluskaret, der gruven lå.

Jeg har litt lyst å utforske litt. Jeg vil ha bevis. Men jeg har ingen andre ideer bortsett fra å sette opp et kamera, og muligens strø litt sand utover gresset der faren min så denne skikkelsen. ( Har ikke stor forventning om at vi kommer til å se fotspor i sanden, om jeg i hele tatt orker å bære på den.) Så, jeg lurer på om noen av dere har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Kanskje ta noen bilder der og da?

:)
Sist redigert av Slettet_Ghostgirl5 på 19 Apr 2011 16:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Ghostgirl5

Re: Camping Lånkevollen

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Beklager for skrivefeil når det gjelder overskriften :?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links