Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIncarnated Angel - to be or not to be?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Ailleena
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Okt 2007 22:21
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Spydeberg

Incarnated Angel - to be or not to be?

Innlegg av Ailleena »

Okei. Jeg lurer rett og slett på om hvordan man vet sikkert om man er en Incarnated Angel. Jeg har surfet på nettet lenge nå, og har funnet en liste på 21 mulige punkter. Jeg har alle unntatt 6 av dem.
Hva skal jeg tro? Eller hva skal jeg gjøre?
Jeg blir usikker, for jeg vet ikke sikkert om dette er noe å lene seg på. Men jeg vil så gjerne vite. Så da spør jeg her =)
Antall ord: 78
Just consider me your friend, I will be here till the end...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Incarnated Angel - to be or not to be?

Innlegg av Lilja »

Hei!

Jeg har lyst til å svare deg med et spørsmål:
Hvorfor er dette viktig for deg?

Jeg vet svært lite (les; Ingen ting) om "Incarnated Angel", har ikke en gang hørt uttrykket før, men antar det dreier seg om noe i samme gate som Stjernebarn og Krystallbarn. Altså at man skal være annerledes, og kanskje litt "bedre", gjerne, enn folk flest.

Spiller det egentlig noen rolle om du kan sette deg selv i den båsen? Det blir jo uansett kun basert på premisser satt av andre, ukjente, og har jo ingen direkte innvirkning på ditt liv.

Du er deg, uansett, og ingenting forandres der, enten du finner bekreftelse på at du tilhører gruppen "Incarnated Angel" eller ei ;)

Sikkert ikke et sånt svar du søkte, om man i det hele tatt kan kalle dette et svar,
men fortell gjerne mer om dette begrepet! (gidder nemlig ikke google meg side opp og side ned for å finne essensen. Latskapen lenge leve :mozilla_innocent: ) Hadde vært spennende å høre litt mer om det.


Lykke til i din søken :)


Mvh Lilja
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
steini93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 08 Jul 2008 21:04
15
Kjønn (valgfri): Guttonge
Lokalisering: alta

Re: Incarnated Angel - to be or not to be?

Innlegg av steini93 »

Husker ikke hva det var, men jeg hadde alle punktene på et eller annet.
Om det var gud, engel eller demon husker jeg ikke, men det var i allefall noe som jeg hadde alle rett :mrgreen:
Fortell gjerne litt mere om dette, er alltid spennede å høre hva det dreier seg om.
Sleng gjerne inn disse "kravene" man må oppfylle.

Det er jo ikke sikkert man vil være bedre, men at man vil ha en eller annen sammenheng med det paranormale.
Det er jo spennende å tenke at man oppfyller kravene, og er en mulig et eller annet :mozilla_cool:
Men når du ikke opfyller 6 krav, så er det vell klart for deg at ikke alle kravene er oppfylt.
Slike ting er ganske sikkert ikke en som en førerprøve hvor du kan ha et viss antall feil.
Enten oppfyller man alle kravene, eller så gjør man det ikke. Å om man opfyller alle kravene, så er det jo ikke sikkert at man er "det" fordet.
Det har jo mye å si hva dette dreier seg om å.

Du kan være snill uten å oppfylle alle krav på en liste, men du kommer deg ikke inn på politiskole uten å oppfylle alle krav. Som feks pletfritt rulleblad. Bare et eksempel.
Antall ord: 209
Stein hær ... ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Incarnated Angel - to be or not to be?

Innlegg av Nephandi »

Ok, man kan aldri 100 prosent vite om man er en Otherkin, aka at man er et menneske med noe umenneskelig sin sjel, som en engel eller en alv og så videre, det finnes ingen test for å vite det sikkert. Nå hvis du synes beskrivelsene av dette passer på deg, og du tror det vil hjelpe deg selv og andre i ditt liv å være en incarnert Engel, samnt at dette føles riktig for deg så kan du alltids bare velge å tro, det er ikke så mye annet du kan gjøre, hvis det virker å stemme så kan du velge å tro på det eller ikke tro på det, og da ville jeg ha sett på om det er noe som ville vert positivt i livet ditt eller ikke.

Jeg vil anbefale deg å lese boken A Field Guide To Otherkin av Lupa, dette er en god start for å lære mer om Otherkin og hva det vil innebære å være en. Her en en link til boken på Amazon:



Når det gjelder hva Incarnated Angel er så er det en type Otherkin, man tror rett og slett man man er en Engel som har fått fysisk form som et menneske, enten som en straff eller for å spre lys i verden eller for ligende grunner, man er et menneske men man er også en Engel eller man har en Engel sin sjel. Dette er som med Hinduismen hvor man tror at Guder kan ta fysisk form og bli gjenfødt som mennesker. Otherkin generelt er folk som tror at man er noe annet enn menneskelig, at man har noe annet enn en menneskelig sjel, dette inkludere psy vampyrer, Incarnated Angels, folk som tror de er alver og feer, folk som tror de har en varulv sin sjel eller en demon sin eller noe så enkelt at man tror at man var et dyr i sitt forje liv så man har et dyr sin sjel. Her er en Wikipedia artikkel om Otherkin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Otherkin
Antall ord: 339
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links