Drømmer, NDO & ut av kroppenSavnet hus i drømmene

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

TakitoAmiko
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2011 23:26
13
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Sandefjord

Savnet hus i drømmene

Innlegg av TakitoAmiko »

Det er et hus jeg bodde i som liten.
Jeg visste alltid at det var noen der utenom det vanlige.
Men selv nå lengter jeg tilbake til huset, selv om jeg ikke klarte sove på mitt eget rom, hørte noen banke på vinduene osv.
Det har ofte hendt jeg har drømt om dette huset igjen.
Men når jeg drømmer det er det bare mareritt. Som døde dyr som ligger der, huset er nedslitt hvor jeg bare føler jeg kommer til å støtte på noe ekkelt, eller ser gjenferd der.
Noen som vet hva det kan bety?
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Savnet hus i drømmene

Innlegg av martea »

TakitoAmiko skrev:Det er et hus jeg bodde i som liten.
Jeg visste alltid at det var noen der utenom det vanlige.
Men selv nå lengter jeg tilbake til huset, selv om jeg ikke klarte sove på mitt eget rom, hørte noen banke på vinduene osv.
Det har ofte hendt jeg har drømt om dette huset igjen.
Men når jeg drømmer det er det bare mareritt. Som døde dyr som ligger der, huset er nedslitt hvor jeg bare føler jeg kommer til å støtte på noe ekkelt, eller ser gjenferd der.
Noen som vet hva det kan bety?
Jeg opplever faktisk akkurat det samme som deg, og har gjort det helt siden den dagen jeg flyttet fra mitt barndomshjem. Når man er liten, har man ofte sterkere kontakt med ånder og det overnaturlige en når man blir eldre, fordi "man lukkes" med årene. Det at du ikke kunne sove på ditt eget rom er veldig forståelig, siden man som ung er følsom ovenfor ånder, og det at du lengter tilbake, kan både være det at åndene vill fortelle deg noe, eller at du rett og slett savner huset. Kanskje du er i en periode med barn slik du lengter til din barndom f.eks. Det kan også være det at du vill vite hva åndene ville, og hvem de er, hvis det var det som skjedde der

Det at du ofte har mareritt, betyr ikke alltid noe negativt. Det kan rett og slett være redselen du hadde når du var liten som slipper til! De fleste gjenferd er jo ikke onde, og vill ikke skade, selv om de ofte er ubehagelige. Men du vet nok best selv :) Se inn i deg selv, og du vet mye bedre en meg hva dette betyr for deg!
Antall ord: 309
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links