Drømmer, NDO & ut av kroppenTyde drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

solgunn 123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2011 17:51
13

Tyde drømmer

Innlegg av solgunn 123 »

Hei, eg drømmer mykje for tida og er nyfiken på kva alle desse meldingene betyr.

Drøm 1.
Eg er i ein kjeller og oppdager mus. Så kjem det ein scæferhund og jager musa ut av vinduet.

Drøm 2.
Eg sitter på eit tog, det er ein person til der. Toget er på vei inn i ein tunell. Eg snur meg og ser ut vinduet. der kjem det ein ung mann springende opp ved siden av toget, han springer fort og kjem raskt opp i god fart. Når han er på vei til å springe forbi vogna eg sitter i så velger han å kaste seg foran vogna og blir knust. toget fortsetter.

Drøm3.
Ein edderkopp kjem fram og plager meg, terger liksom. Den er stor og fargerik. Den tuller og tuller. Det ender opp med at den setter seg i handa mi, me gliser begge og blir dusjet av vann.
Nokon som kan tyde noko av dette.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Tyde drømmer

Innlegg av martea »

solgunn 123 skrev:Hei, eg drømmer mykje for tida og er nyfiken på kva alle desse meldingene betyr.

Drøm 1.
Eg er i ein kjeller og oppdager mus. Så kjem det ein scæferhund og jager musa ut av vinduet.

Drøm 2.
Eg sitter på eit tog, det er ein person til der. Toget er på vei inn i ein tunell. Eg snur meg og ser ut vinduet. der kjem det ein ung mann springende opp ved siden av toget, han springer fort og kjem raskt opp i god fart. Når han er på vei til å springe forbi vogna eg sitter i så velger han å kaste seg foran vogna og blir knust. toget fortsetter.

Drøm3.
Ein edderkopp kjem fram og plager meg, terger liksom. Den er stor og fargerik. Den tuller og tuller. Det ender opp med at den setter seg i handa mi, me gliser begge og blir dusjet av vann.
Nokon som kan tyde noko av dette.
Jeg skal prøve så godt jeg kan å tyde drømmene dine, men kan ikke love de blir helt konkrete, siden det er veldig forskjellig fra person til person hva drømmer skal fortelle dem ;) Man vet egentlig aller best selv.

Drøm 1: Kjelleren kan bety at du burde ta en dypere titt på deg selv og livsstilen din. Er det noe du kan endre på, som kan gjøre at du får det bedre? Det kan også bety at du må velge dine valg riktig. Er det noe du ikke vill, så sier du NEI. Musen kan bety at du har/får en uvenn, eller irritasjon og sinne. Kanskje du ikke skal følge alle råd du får. Hvis du kjente du ble litt redd når musa dukket opp, kan det hende det skjer noe som gjør deg flau. Hunder viser ofte hvilke venner du har. Hva symboliserer denne rasen for deg? Jeg kan tenke meg at musen betyr uvennskap og irritasjon, og at en "sterk og lojal" venn jager bort denne musa. Men det er hva det betyr for MEG, ikke for deg. Hvis hunden virket sint viser det også til at du har noen venner som ikke er så bra. Hvis den er stor, kan du lære mye av vennene dine. Siden dette nesten var en "vakthund" kan den også vise til beskyttelse. Er du redd hunden betyr det at du har en dårlig venn.

Drøm 2: Å drømme om tog, betyr som oftest noe så enkelt som reise. Har det høy hastighet betyr det en reise til utlandet, eller økt rikdom. Å kjøre inn i en tunnel vil si at du får en vanskelig periode. Ser du lyset i tunnelen, er vanskelighetene gått over. Det symboliserer også endring, mulighet og risiko. Å se noe igjennom et vindu viser ofte hvilket syn du har på noe i livet. Jeg kan ikke si deg hva denne mannen vill vise deg, det vet du best selv hvis du tenker deg om hva du følte av hendelsen. Men hadde det vært jeg, ville det fortalt meg at jeg strekker meg etter noe, og strekker meg, og når jeg endelig når det som er målet mitt, vill jeg få forandringer, i stor grad. Jeg tror dette kan være en annen person i livet ditt, og etter denne forandringen "kjører du videre". Kanskje du kommer til å miste kontakten med noen du kjenner i nær fremtid?

Drøm 3: Edderkopper betyr faktisk ofte hell, selv om mange ikke liker dem. Med mindre det er en tarantell. Jo større den er, jo mer heldig er du. Du kommer nok til å få noen gode nyheter! Kanskje om din økonomi, eller så vill en god og snill person like deg. Det at den er stor og fargerik, og gliser til deg vill iallfall betyr stor lykke! Du vill få godkjennelse, belønning eller fremgang. Vann symboliserer ofte spiritualitet, fremgang og en ny start i livet.

Jeg anbefaler deg å kjøpe deg en bok om drømmetydning, slik at du selv kan tyde dine drømmer og finne ut hva de konkret betyr for deg :) hvis jeg hadde drømt dette, hadde det for meg betyrr at jeg går først inn i en vanskelig periode, og kanskje mister en venn, men også finner ut hvem mine virkelige venner. Senere blir jeg enten kjent med en helt spesiell person, får mye hell og fremgang, eller økonomien er på topp. Men det er hva det hadde symbolisert for meg. Håper jeg var til hjelp iallefall :)
Antall ord: 775
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links